اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

مسئولان نباید به بهانه کارهای بزرگ از دسترس مردم دور باشند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: باید این امکان فراهم شود که مردم مشکلات خود را به مسئولان منتقل کنند و مسئولان هم نباید به بهانه مشغول بودن به کارهای بزرگ از دسترس مردم خارج باشند.

مسئولان نباید به بهانه کارهای بزرگ از دسترس مردم دور باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسکو، احمد علیرضابیگی صبح امروز در جلسه شورای مسکن استان آذربایجان‌شرقی که به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات ساکنان مسکن مهر شهر جدید سهند با حضور تعدادی از ساکنان و متقاضیان مسکن مهر در این شهر تشکیل شده بود، با بیان اینکه شهر سهند باید به شهری آباد، سرسبز و بهره‌مند از تمام امکانات تبدیل شود، افزود: شهر سهند قابلیت‌های فراوانی دارد و باید تلاش کنیم که این قابلیت‌ها بیشتر از گذشته به منصه ظهور برسد و این شهر به عنوان سرآمد شهرهای جدید کشور معرفی شود.

بیگی با اشاره به نیازمندی‌های شهر جدید سهند و مجتمع‌های مسکن مهر در این شهر، ضرورت توسعه امکانات فرهنگی، ورزشی و رفاهی در شهر سهند را مورد تاکید قرار داد و افزود: نباید شرایطی به وجود آید که انگیزه سکونت در این شهر کاهش یابد و باید اقداماتی انجام شود که ساکنان این شهر و واحدهای مسکن مهر واقع در آن احساس امنیت و آرامش کنند.

وی شهر جدید سهند را نقطه ثقل طرح مسکن مهر در آذربایجان‌شرقی عنوان کرد و افزود: به لحاظ تمرکز اسکان متقاضیان مسکن مهر استان در این شهر، اجرای موفقیت‌آمیز این طرح از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و هرگونه حمایت‌های لازم در این مورد در دستور کار شورای مسکن استان قرار گرفته است.

رئیس شورای مسکن استان پیشرفت‌ اقدامات در بحث تامین مسکن برای متقاضیان در شهر سهند را قابل توجه دانست و اظهار کرد: اجرای هر پروژه قطعاً دارای مشکلاتی است که رسیدگی به آنها نیازمند حضور فیزیکی مسئولان است و به همین خاطر جلسه شورای مسکن استان در شهر سهند تشکیل شد.

وی تاکید کرد: باید این امکان فراهم شود که مردم مشکلات خود را به مسئولان منتقل کنند و مسئولان هم نباید به بهانه مشغول بودن به کارهای بزرگ از دسترس مردم خارج باشند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه بر افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر جدید سهند تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش جمعیت این شهر و سکونت تعداد قابل توجهی از متقاضیان مسکن مهر، لازم است ظرفیت اتوبوسرانی در این شهر ارتقا یافته و تردد مردم به شهرهای همجوار به آسانی صورت گیرد.

بیگی همچنین حذف کد بین شهری تلفن ثابت شهر جدید سهند، استقرار مراکز درمانی و داروخانه شبانه‌روزی، تاسیس هنرستان فنی‌وحرفه‌ای و افزایش فضای سبز شهری را جزو مطالبات مردم این شهر عنوان و بر جدیت دستگاه‌ها در برآورده کردن آنها تاکید کرد.

وی در خصوص بزرگراه تبریز- سهند نیز گفت: این طرح جزو پروژه‌های اساسی است که دولت خود را متعهد می‌داند در زمان‌بندی تعیین شده آن را به بهره‌برداری برساند.

وی با اشاره به اظهار نارضایتی برخی از ساکنان شهر سهند از شرکت‌های پیمانکار مهندسی، دفتر فنی استانداری را مامور کرد تا شکایات مطرح شده را با مشارکت شرکت عمران شهر جدید سهند پیگیری و پیمانکاران را ملزم به رفع نقص واحدهای مسکونی کند.

انتهای پیام/ل10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول