اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج اصناف کرمان:

دستگاه‌های دولتی کرمان ‌خارج از استان اقلام خود را تهیه می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج اصناف استان کرمان گفت: دستگاه‌های دولتی کرمان ‌خارج از استان اقلام خود را تهیه می‌کنند.

دستگاه‌های دولتی کرمان ‌خارج از استان اقلام خود را تهیه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عیسی ابراهیمی شامگاه چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی استاندار کرمان با اصناف و بازاریان کرمانی اظهار داشت: جامعه اصناف یک سوم جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: نقش اصناف و بازاریان در توسعه کشور، ترویج دین، ارتباط با علما، دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حمایت از رزمندگان دوران دفاع مقدس و حضور در عرصه‌های مختلف مهم و اساسی است.

ابراهیمی از راه‌اندازی بسیج اصناف استان کرمان در سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: این سازمان برای توسعه فرهنگ بسیجی گام برمی‌دارد.

وی نهادینه کردن فرمایش مقام معظم رهبری در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را از مهم‌ترین اهداف سازمان بسیج اصناف استان کرمان برشمرد.

ابراهیمی افزود: انتشار کتاب فقه بازار، برگزاری اردوهای راهیان نور، تشکیل حلقه‌های صالحین و برگزاری یادواره شهدا و همایش‌ها از جمله فعالیت‌های بسیج اصناف استان کرمان است.

وی با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان در تهیه، تنظیم و اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه‌ها نقش مهمی را برعهده داشتند، تصریح کرد: این قانون بر خلاف تبلیغات سوء دشمن در کشور اجرا شد.

ابراهیمی اذعان داشت: حضور افراد غریبه و فرقه‌های مختلف در بازار بزرگ کرمان خطری برای این مکان به شمار می‌رود که باید نظارت کافی بر آن صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه اخذ مالیات عادلانه نیست و باید تخصصی‌تر شود، گفت: عدم خرید دستگاه‌های دولتی کرمان از واحدهای صنفی داخل استان یکی از مشکلات موجود برای بازاریان است زیرا این مجموعه‌ها اقلام مورد نیاز خود را از دیگر استان‌ها تأمین می‌کنند.

ابراهیمی حضور چند گروه بازرس از سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل تعزیرات حکومتی، اماکن و اتحادیه‌های تولیدی و توزیعی را از دیگر مشکلات اصناف و بازاریان ذکر کرد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول