اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان:

اسپانسری برای مسابقات فیوچرز نداریم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان اصفهان گفت: هنوز موفق به جذب اسپانسری برای تأمین هزینه مسابقات فیوچرز نشده‌ایم اما، این مسابقات به هیچ عنوان لغو نمی‌شود.

اسپانسری برای مسابقات فیوچرز نداریم

فرشید زیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: از مدت‌ها پیش تلاش خود را برای جذب اسپانسر مالی آغاز کردیم اما، هنوز موفق به جذب اسپانسری که هزینه برگزاری مسابقات را بر عهده بگیرد، نشده‌ایم.

وی ادامه داد: تمام عوامل هیئت و همچنین کمیته اقتصادی فدراسیون در تلاش هستند تا برای برطرف کردن این مشکل اسپانسری را پیدا کنند.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان با اشاره به نامه‌نگاری خود با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تاکید کرد: در نامه‌ای که برای مدیرکل نوشتم، خواستار کمک مالی برای میزبانی این مسابقات شدم که مدیرکل با توجه به مشکلات مالی، این درخواست را نپذیرفت.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان خارجی از جمعه وارد اصفهان می‌شوند، تاکید کرد: مسابقات به طور رسمی از شنبه آغاز می‌شود و انتظار داریم تا آن زمان بتوانیم اسپانسر خوبی جذب کنیم.

زیدی ادامه داد: تاکنون تنیسورهایی از 20 کشور جهان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند اما امکان انصراف تا پایان هفته وجود دارد.

انتهای پیام/ح30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول