اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گنبدکاووس:

مصرف انرژی در ادارات گنبدکاووس نظارت می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار گنبدکاووس گفت: رابطان بازرسی در ادارات بر مصرف برق در ادارات شهرستان گنبدکاووس نظارت خواهند کرد.

مصرف انرژی در ادارات گنبدکاووس نظارت می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان نورمحمد جعفری در جلسه رابطان بازرسان ادارات که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با تسلیت وقوع زلزله آذربایجان و ابراز همدردی با آسیب‎دیدگان اظهار داشت: شهرستان گنبدکاووس دومین شهرستان در استان گلستان است که ستاد مصرف انرژی را تشکیل داده است.

وی تصریح کرد: این ستاد مصرف انرژی در تابستان‎ها مصرف برق را نظارت می‌کند و در زمستان‎ها مصرف انرژی گاز را نظارت خواهد کرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان گنبدکاووس بر ارائه راهکارهای مناسب برای مصرف بهینه انرژی در شهرستان توسط رابطان بازرس ادارات تاکید کرد و اذعان داشت: رابطان بازرسی ادارات گزارش مستمری را در رابطه با مصرف انرژی در ادارات شهرستان به ستاد مصرف انرژی شهرستان ارائه کنند.

امان گلدی‎ضمیر مسئول بازرسی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس نیز با تشریح وظایف رابطان بازرسین ادارات اظهار داشت: رابطان بازرسی ادارات گزارشات موردی خود را به دفتر بازرسی فرمانداری ارسال کنند و برنامه ارائه دهند.

محمد شاهداری مسئول مدیریت مصرف برق گلستان نیز در این جلسه گفت: تشکیل ستاد مدیریت مصرف شهرستان در هیچ استانی سابقه ندارد و استان گلستان در این خصوص در کشور برتر شناخته شده است که نشان از همدلی مسئولان دارد.

رئیس اداره برق شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: مصرف برق در شهرستان به دلیل گرمای شدید هوا و اعمال تعرفه گرمسیری و افزایش مشترکان و گسترش ساخت و سازها افزایش چشمگیری داشته است.

حجت‎الله اکبری افزود: با این حال تلاش کردیم خاموشی نداشته باشیم و شهرستان گنبد از نظر طول شبکه در استان اول است.

انتهای پیام//د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول