اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس خبر داد

پیشنهاد 2 فوریتی مجلس برای معافیت انرژی پروژه‌های آموزشی

خبرگزاری فارس: نماینده نوشهر و چالوس در مجلس گفت: در نظر داریم پیشنهادی به صورت دو فوریتی به مجلس ارائه دهیم که طی آن پروژه‌های آموزشی که خیرین 30 درصد هزینه احداث و یا نوسازی آنها را قبول کردند از پرداخت عوارض شهرداری و هزینه‌های آب، برق، گاز معاف شوند.

پیشنهاد 2 فوریتی مجلس برای معافیت انرژی پروژه‌های آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، قاسم احمدی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی استخر و سالن ورزشی آموزش و پرورش چالوس با ابراز خرسندی از اینکه استان مازندران در نوسازی مدارس نسبت به سایر استان‌ها موفق‌تر عمل کرده، از کلنگ‌زنی نخستین استخر شنای آموزش و پرورش مازندران در چالوس تقدیر کرد.

وی از پیشنهاد طرح دوفوریتی مجلس بعد از تعطیلات اخیر خبر داد و تصریح کرد: در نظر داریم پیشنهادی به صورت دو فوریتی به مجلس ارائه دهیم که طی آن پروژه‌های آموزشی که خیرین 30 درصد هزینه احداث و یا نوسازی آنها را قبول کردند از پرداخت عوارض شهرداری و هزینه‌های آب، برق، گاز معاف شوند.

احمدی ادامه داد: هم‌اکنون از 42 میلیون مترمربع فضای آموزشی موجود 13 میلیون متر مربع تخریبی تشخیص داده شدند با توجه به اینکه 12 میلیون مترمربع نیز نیاز به مقاوم‌سازی دارد.

این مسئول تصریح کرد: در چند سال اخیر در این حوزه گام‌های خوبی برداشته شده و طی آن 6.1 مترمربع به اتمام رسیده و 2.3 میلیون مترمربع امسال و بقیه سال آینده اجرا می‌شوند.

وی تاکید کرد: سهم ما در استان باید به موازات کشور پیش برود و در این راستا 7 هزار و 400 پروژه آموزش و پرورش را در حال اجرا داریم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با گلایه از عدم برخورداری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌های چالوس و نوشهر از ساختمان اداری مناسب اذعان داشت: ساختمان‌های اداری موجود درخور شأن و زیبنده آموزش و پرورش در شهرستان‌های چالوس و نوشهر نیست و در این رابطه از وزیر آموزش و پرورش خواستار رسیدگی و پیگیری برای احداث ساختمان جدید این دو اداره شدیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول