اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گفت‌وگوی خواندنی فارس با آقای گل فوتسال جهان:

شمسایی: آماده خدمت به تیم ملی هستم/ با اصول خود تصمیم می‌گیرم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: به عنوان یک سرباز همیشه آماده خدمت به تیم ملی کشورم هستم همانگونه که 13 سال است با این پیراهن افتخارات و موفقیت‌های زیادی برای مردمم به دست آورده‌ام.

شمسایی: آماده خدمت به تیم ملی هستم/ با اصول خود تصمیم می‌گیرم

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، برگزاری جام رمضان امسال در کاشان با حضور چهر‌ه‌های سرشناس فوتسال  کشور توانست بر جذابیت‌ها و کیفیت این رقابت‌ها بیفزاید.

وحید شمسایی یکی از این افراد است که امسال برای سومین سال در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام رمضان کاشان شرکت دارد و به همراه تیم فرش مشهد اردهال به مقام قهرمانی جام رمضان کاشان رسید.

 انصراف تیم فولاد ماهان اصفهان از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور و عدم توافق مالی شمسایی با تیم‌های حاضر در لیگ موجب شد تا این بازیکن در حال حاضر بدون تیم باشد.

خبرنگار فارس در کاشان نیز به بهانه حضور وحید شمسایی در جام رمضان کاشان در قالب گفت‌وگویی تفصیلی نظر آقای گل فوتسال جهان را در مورد مسائلی نظیر دعوت به تیم ملی و اظهارنظر علی صانعی در این رابطه، دلیل بدون تیم ماندنش در فصل جاری لیگ برتر، وضعیت قراردادهای فوتسال و شرایط فوتسال کاشان جویا شده که در زیر مشروح آن را می‌خوانید:

خبرگزاری فارس: بعد از پایان هفته سوم قرار بوده کادر فنی تیم ملی بازیکنان ملی‌پوش را به اردوی تیم ملی دعوت کنند گویا شما جزو دعوت‌شدگان نیستید؟

شمسایی: من در جریان کار انتخاب بازیکنان تیم ملی نیستم، تیم ملی مسئول، مربی و سرمربی دارد و انتخاب نفرات دست خودشان است و هنوز چیزی در این مورد به من اعلام نشده است چراکه دوستان ما در تیم ملی اعلام کرده بودند که چون من تیم ندارم دعوت از من به تیم ملی اجحاف در حق بقیه است.

اما من به عنوان یک سرباز همیشه در خدمت تیم ملی کشورم بوده و هستم همانگونه که 13 سال است پیراهن مقدس تیم ملی جمهوری اسلامی را پوشیده‌ام و اگر افتخاری کسب شده برای کشور و مردمم بوده است چراکه هر چه هست از دعای خیر مردم بوده و الآن نیز تا جان در بدن دارم به مانند یک سرباز همیشه خدمت‌گزار تیم ملی بوده و خواهم بود.

خبرگزاری فارس: نظر شما درباره صحبت‌های علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران مبنی بر عدم دعوت از بازیکنان بدون تیم چیست؟

شمسایی: مربی تیم ملی نظر خود را بیان داشته اما واقعیت این است که سه تیم فرش‌آرا مشهد، شهرداری ساوه و صبای قم مذاکراتی برای قرارداد با من انجام داده‌اند اما به دلیل ارزشی که برای شخصیت خود قائلم امکان عقد قرارداد با مبلغ پیشنهادی آنها وجود نداشت و توافقی نیز در این رابطه حاصل نشد.

خبرگزاری فارس: مگر مبلغ پیشنهادی شما چقدر بوده که توافقی انجام نشد؟

شمسایی: یکی از ویژگی‌های من این است که با اصل و تفکرات خودم جلو می‌روم و در سال‌های گذشته نیز تعیین‌کننده مبلغ قراردادهایم خودم بوده‌ام.

من زمانی که از ایتالیا برگشتم به دلیل زحماتی که متحمل شدم قراردادهای من از چهار تا پنج میلیون تومان به 30 تا 40 میلیون تومان افزایش یافت و اکنون نیز دوست ندارم موقعیت خود را از دست بدهم چطور در  فوتبال قراردادهای 100 میلیونی به بالای 300 میلیون افزایش می‌یابد اما در فوتسال همه به دنبال پس‌رفت و بازگشت به گذشته هستند؟.

خبرگزاری فارس: بازیکنان دیگر فوتسال چه قراردادهایی دارند؟

شمسایی: هر بازیکنی اختیار خودش را دارد من نیز نظر خودم برای خودم قابل احترام است و به آن پایبند هستم، چون معتقدم تیم‌هایی چون فولاد ماهان اصفهان، شن‌سای ساوه، تام ایران خودرو، ارم کیش قم، شهید منصوری، فولاد ماهان و گیتی‌پسند اصفهان به همراه فولادگستر تبریز رنسانس واقعی را در فوتسال کشور ایجاد کردند و اکنون نیز اعلام می‌کنم از تیم‌هایی که از جیب شخصی هزینه می‌کنند و باعث پیشرفت این رشته می‌شوند باید قدردانی و سپاس ویژه کرد.

همانطور که می‌بینیم با رفتن فولاد ماهان خلأ بزرگی در فوتسال کشور ایجاد شده و رقم قراردادها کاهش یافته اما من امیدوارم هرچه زودتر این مشکل برطرف و بار دیگر تیم‌هایی چون فولاد ماهان و افرادی چون آقای ریخته‌گران به فوتسال برگردند.

خبرگزاری فارس: به نظر شما لیگ برتر امسال فوتسال کشور نسبت به سال‌های قبل چه تغییراتی داشته است؟

شمسایی: لیگ امسال نیز به مانند لیگ سال‌های قبل است، تنها تفاوت لیگ امسال با سال‌های قبل در بحث ریزش مالی است اما بازیکنان همان بازیکنان سال‌های قبل هستند که به تیم‌های مختلف رفته‌اند و هر بازیکنی تابع نظرات و مقررات خودش است همانگونه که من نیز برای خودم می‌توانم تصمیم بگیرم.

 لیگ ما لیگ خوبی است که بازیکنانی بسیار مستعد، خوب و توانایی دارد که در تیم‌های مختلف تقسیم شده‌اند که امید است ماحصل آن نتیجه قابل قبول و مورد انتظارات مردم کشور باشد تا از قبال این لیگ تیم ملی در جام جهانی حضور داشته باشد.

خبرگزاری فارس: اگر پیشنهادی از لیگ دسته اول فوتسال کشور داشته باشید که با مبلغ پیشنهادی شما موافقت شود حاضر هستید در لیگ دسته اول بازی کنید؟

شمسایی: هنوز که هیچ پیشنهادی نیست.. مهم لیگ برتر و لیگ دسته یک نیست بلکه مهم این است که هر کجا باشی بتوانی مثمر ثمر و مفید واقع شوی چون من 13 سال زندگی خودم را وقف فوتسال کردم و نتیجه هم گرفتم و خداوند را شاکرم که افتخارات زیادی در این عرصه کسب کردم اما معتقدم باید تنها به مؤثر بودن فکر کرد.

خبرگزاری فارس: نظر شما درباره حسین شمس چیست؟

شمسایی: شمس بزرگ فوتسال کشور ما است، واقعیت این است که من با مربیان زیادی کار کرده‌ام و معتقدم همه آنها در فوتسال زحمت کشیده‌اند و باید دست آنها را بوسید اما شما در مورد حسین شمس از من سئوال کردید و من نیز در مورد ایشان می‌توانم بگویم حسین شمس مربی بزرگی است و در فوتسال کشور بی‌بدیل است که توانسته است افتخارات زیادی را برای فوتسال کشور کسب کند و ما نیز باید قدردان زحمات او باشیم.

خبرگزاری فارس: چه شد تصمیم به حضور در جام رمضان کاشان گرفتید؟

شمسایی: من دو سال است در مسابقات فوتسال جام رمضان کاشان بازی می‌کنم و امسال نیز برای سومین سال است که در فوتسال جام رمضان کاشان حضور دارم ضمن اینکه من از سال 80 تاکنون بارها به شهرستان کاشان آمده‌ام امسال نیز با مشیری مسئول فرش اردهال کاشان آشنا شدم که آشنایی با این بزرگوار را افتخاری برای خود محسوب می‌‌کنم و امید دارم با قهرمانی توانسته باشیم بخشی از زحمات ایشان را جبران کنیم.

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان در آستانه صعود به لیک دسته اول فوتسال کشور قرار دارد، ارزیابی شما از فوتسال کاشان چیست؟

شمسایی: پتانسیل شهرستان کاشان در فوتسال قابل قبول است بازیکنان مستعد خوبی دارد که این بازیکنان به همراه چند بازیکن از تهران توانسته‌اند تیمی قدرتمند را تشکیل و ماحصل آن صعود به لیگ دسته یک فوتسال کشور است و این افتخار بزرگی برای شهرستان کاشان است که امیدوارم با حمایت تماشاگران، مسئولان شهرستان و افرادی که می‌توانند در این زمینه هزینه کنند بتوانند در لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. 

انتهای پیام/ی10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول