اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

تقوای رمضان را به بی‌تقوایی شایعات نفروشیم

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت:‌ تقوای به دست آمده در ماه مبارک رمضان را به بی‌تقوایی شایعات و برخی اقدامات حاشیه‌ای نفروخته و خرج نکنیم.

تقوای رمضان را به بی‌تقوایی شایعات نفروشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان با انتقاد از برخی مدیران و مسئولانی که به شایعات و برخی اقدامات حاشیه‌ای دامن می‌زنند، اظهار داشت: ما وظیفه داریم فضای خدمت را قدر بدانیم و مراقب آن باشیم در حالی که عده‌ای سعی می‌کنند هر روز با شایعات برکناری استاندار و معاونین در روند خدمات‌رسانی در این استان اختلال ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه ما بلاشک روزی در جایگاه مدیر هستیم و روز دیگر ممکن است از کار و مسئولیتمان برکنار شده و در سنگر و جبهه دیگر حاضر شویم که در این باب لازم نیست با شایعات هر روز در روند اجرایی و کارهای رو به جلوی استان خللی به وجود آمده و یا عده‌ای سعی کنند با شیطنت‌های بی‌سرانجام دامنه شایعات را گسترده کنند.

معاون عمرانی استاندار اردبیل یادآور شد: در شأن مسئولان ما نیست که غیر از نظام و رهبری انقلاب خود را وامدار حزب و گروه خاص کنند و یا به بد‌اخلاقی‌ها و شایعاتی دامن بزنند که هیچ نفع و منفعتی برای آحاد مردم به دنبال ندارد.

بیگدلو گفت:‌ در شرایطی که دشمن چه از طریق ایادی داخلی و چه از طریق فشارهای خارجی سعی می‌کند در روند پیشبرد نظام اخلال ایجاد کند و در آستانه اجلاس سران غیر‌متعهد‌ها به تقویت جبهه شایعات کمک کند همه ما وظیفه داریم در سنگر خدمت باشیم و اجازه ندهیم بیش از این نظام ما از نقاط کور آسیب و ضربه ببیند.

این مسئول تاکید کرد: برخی نیروهای داخلی رهبانیت دین اسلام را در سکوت و بی‌توجهی می‌دانند اما رهبانیت دین اسلام در جهاد و مقابله با توطئه‌های دشمنان است چرا که ما خودمان را تنها بدهکار امام و خون شهدا می‌دانیم.

102 پروژه مهر ماندگار تصویب و تایید شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون عمرانی استاندار اردبیل با گرامیداشت هفته دولت به پروژه‌های مهر ماندگار اشاره کرد و بیان داشت: پروژه مهر ماندگار تجلی توانستن دولت در آخرین سال حضورش در جبهه جهاد و تلاش مقدس است که در وهله اول 14 پروژه و سپس 26 پروژه مهر ماندگار در استان مصوب شده بود اما بعد از پیگیری‌های متعدد تعداد انها هم اکنون به 102 پروژه رسیده است که آمار آن به تفکیک در اختیار فرمانداران و اصحاب رسانه قرار گرفته است.

بیگدلو ادامه داد: همه ما باید با کنترل و نظارت به اجرا و تکمیل شدن این پروژه‌ها اهتمام کنیم و اجازه ندهیم پروژه نیمه تمام برای دولت بعدی به عنوان میراث نامیمون باقی بماند.

وی در پایان سخنان خود شیرینی خدمات دولت خدمتگزار را در به سرانجام رسیدن پروژه‌های آغاز شده اعلام کرد و اظهار داشت: پروژه‌های مهر ماندگار استان با اعتبار 31 هزار و 149 میلیارد ریال اجرایی شده و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول