اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان بوشهر

280 هزار نفر زیرپوشش بیمه صندوق تامین اجتماعی هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در استان بوشهر بالغ بر 280 هزار نفر زیرپوشش بیمه صندوق تامین اجتماعی استان قرار دارند که از این تعداد 250 هزار نفر آن مرد و مابقی زن هستند.

280 هزار نفر زیرپوشش بیمه صندوق تامین اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالمجید رازه صبح امروز در دیدار با امام جمعه خورموج اظهار داشت: خدمت در نظام اسلامی برای مسئولان افتخار است و تمام تلاش خود را برای انجام بهترین خدمت انجام می‌دهیم.

وی گفت: سازمان تامین اجتماعی از نهادهایی است که خدمات ارزشمندی را با افراد نیازمند ارائه می‌کند و از این حیث نهادی مهم و ارزشمند در نظام اسلامی است.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: بیشترین بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان بوشهر در منطقه عسلویه و گنگان هستند و عمدتا این افراد در سه بخش صنعت نفت، ساختمان‌سازی و دریانوردی و صید و صیادی فعالیت می‌کنند.

رازه افزود: توسط صندوق تامین اجتماعی 18 نوع خدمات به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود که شاخص‌ترین آنها بازنشستگی و از کار افتادگی است.

وی به جامعه آماری تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: در سطح استان بوشهر 2 هزار و 117 نفر ماهانه حداقل 390 هزار تومان و حداکثر یک میلیون و 600 هزار تومان مقرری دریافت می‌کنند که از این تعداد یک‌هزار و 672 نفر مرد و 445 نفر زن هستند.

امام جمعه خورموج نیز گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم با نیت قربت ماندگار خواهد ماند.

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح گفت: تامین اجتماعی از جمله نیازهای ضروری و اساسی زندگی همه انسان‌ها است.

وی تامین اجتماعی شهرستان دشتی را یکی از بهترین و منظم‌ترین ادارات این شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: کمترین گلایه را از تامین اجتماعی در شهرستان داشته‌ایم و این نشان دهنده رضایتمندی مردم از مدیریت و پرسنل آن است.

وی افزود: تامین اجتماعی خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه داده و جمعیت زیادی از مردم از خدمات این نهاد ارزشمند بهره‌مند می‌شوند.

در این نشست غلامحسین بحرینی‌خورموجی به‌عنوان رئیس جدید تامین اجتماعی دشتی معرفی شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول