اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ملارد:

رفع مشکلات مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ملارد گفت: رفع مشکلات مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد.

رفع مشکلات مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد

ناصر بورد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان و در پاسخ به این پرسش که چرا برخی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اداری در ملارد معتقدند که وی مدیری بد اخلاق است؟ گفت: تصور نمی‌کنم چنین برداشتی از روحیات من صحیح باشد و کسانی که مرا می‌شناسند همواره من را با ویژگی‌هایی چون داشتن صبر و تحمل مشکلات و سختی‌ها معرفی می‌کنند.

وی تصریح کرد: البته باید توجه داشت که خدمت به مردم آنهم در جایگاه مدیریتی شرایط خاصی داشته و ما نیز در شرایط عادی نیستیم، لذا باید از تک تک ثانیه‌ها نیز برای انجام وظایف خود سود ببریم.

فرماندار ملارد با اشاره به وجود برخی مشکلات و کاستی‌ها در این شهرستان بیان داشت: به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی در منطقه انتظار دارم که مدیران دستگاه‌ها و ادارات اجرایی و دولتی نیز تمام تلاش خود را برای انجام وظائف و خدمت به مردم صرف کنند.

* مدیران باید ظرف 10 دقیقه در محل خدمت خود حاضر باشند

بورد با بیان اینکه در برخی اوقات لازم است که به صورت شبانه‌روزی مشکلات و نیازهای مردم را رصد کرده و برای رفع آنها برنامه داشته باشیم، گفت: بارها اتفاق افتاده که یک مشکل حاد در ملارد ایجاد شده و انتظار داریم مدیران دستگاه‌های اجرایی در هر ساعت از شبانه‌روز خود را به محل ماموریت خود رسانده و برای رفع مشکل مردم کار کنند.

وی ادامه داد: انتظار مردم و من به عنوان فرماندار ملارد این است که وقتی در نیمه‌های شب با مدیر دستگاهی تماس گرفته و از وی می‌خواهیم برای رفع مشکلی که برای مردم مزاحمت ایجاد کرده است به محل ماموریت خود بیاید، حداکثر در زمانی بین 10 تا 15 دقیقه در محل خدمت خود حاضر شود.

فرماندار شهرستان ملارد افزود: مدیریت و خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناسد و به عنوان مثال نمی‌توانیم به مردم بگوییم امشب را با این مشکل سپری کنید، فردا مدیران که آمدند اقدام می‌کنیم.

* بد اخلاق نیستم‌، اما اجازه اس ام اس بازی در جلسه شورای اداری را نمی‌دهم

بورد با بیان اینکه فرصت خدمت به مردم کوتاه است،‌ گفت: شاید اینکه برخی‌ها می‌گویند من بد اخلاق هستم، به خاطر جدیت در کارها و پیگیری لحظه به لحظه شرایط و مشکلات مردم است.

وی افزود: اعتقاد من این است که مدیران باید بیش از همه برای انجام وظائف خود کار کنند و باید جلسات کاری را مانند شخص رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت جدی بگیرند.

بورد بیان داشت: اگر انتظار دارید در جلسه شورای اداری که جزو جلسات مهم و تاثیرگذار هر شهرستانی است،‌ اجازه تاخیر، کم کاری و اس ام اس بازی به مدیران بدهم، هرگز چنین کاری نخواهم کرد و بیشتر تمایل دارم من را به بداخلاقی بشناسند تا کم‌ کاری.

این مسئول تاکید کرد: در کارنامه کاری من سمت فرمانداری در سه شهرستان ثبت شده و افتخار می‌کنم که سرباز کوچک نظام و ولایت و خادم مردم کشورم هستم.

بورد در پایان اذعان داشت: اکثر مدیران شهرستان ملارد و همکاران ما در دستگاه‌های اجرایی دارای روحیه ولایت‌مداری، ایثار و فداکاری هستند و در این شهرستان کارها با همکاری و تعامل و تلاش انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول