اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم:

فتاحی‌منش برای قهرمانی جهان شرایط خوبی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: علی فتاحی‌منش برای کسب موفقیت و قرار گرفتن بر روی سکوی قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان جهان وضعیت بسیار خوبی دارد.

فتاحی‌منش برای قهرمانی جهان شرایط خوبی دارد

محسن حلوایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اعزام تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان اظهار کرد: این مسابقات در رشته آزاد هم‌اکنون در حال برگزاری است و رشته کشتی فرنگی نیز سه روز دیگر آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در بین نفراتی که در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان راهی رقابت‌های قهرمانی جهان شدند، علی فتاحی‌منش به عنوان تنها نماینده کشتی استان قم در وزن 85 کیلوگرم برابر حریفان خود به روی تشک می‌رود.

رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه از سوی فدراسیون جهانی کشتی، برنامه برگزاری مسابقات جهانی مشخص شده است اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، رقابت کشتی‌گیران آزادکار در نوبت عصر و مصاف فرنگی‌کاران در نوبت صبح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان جهان در روزهای 31 مرداد تا پنجم شهریورماه در شهر باکو کشور آذربایجان برگزار می‌شود ابراز داشت: از امروز رقابت کشتی‌گیران رشته آزاد در اوزان 42، 50، 58، 69 و 85 کیلوگرم آغاز شده است.

حلوایی بیان کرد: فردا نیز از ساعت 14 تا 19 مسابقات مقدماتی اوزان 46، 54، 63، 76 و 100 کیلوگرم رشته آزاد به انجام می‌رسد در حالی که مسابقات رشته فرنگی از روز جمعه سوم شهریور ماه آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: کشتی‌گیران رشته فرنگی تیم ملی نوجوانان روز جمعه سوم شهریور ماه از ساعت 18:30 تا 19 در اوزان 42، 50، 58، 69 و 85 کیلوگرم کشتی فرنگی روی باسکول می‌روند و رقابت این اوزان از روز شنبه آغاز می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم یادآور شد: همچنین در روز یکشنبه پنجم شهریور ماه از ساعت 10 تا 16 مسابقات مقدماتی اوزان 46، 54، 63، 76 و 100 کیلوگرم کشتی فرنگی برگزار می‌شود و نفرات برتر این اوزان نیز مشخص خواهند شد.

وی تصریح کرد: فتاحی‌منش شنبه چهارم شهریور ماه در وزن 85 کیلوگرم برابر حریفان به روی تشک می‌رود که امیدواریم با توجه به آمادگی خوبی که از آن برخوردار است، به مدال دست یابد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول