اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت مدعیان

روشن‌بین قهرمان دارت جام رمضان قم شد

خبرگزاری فارس: پیکارهای رشته دارت قهرمانی جام رمضان در استان قم با معرفی افراد برتر بخش مردان به پایان رسید.

روشن‌بین قهرمان دارت جام رمضان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم برگزاری رقابت‌های ورزشی به مناسبت‌ رویدادهای مهم سال همواره از اقدامات ارزشمند هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم است که علاوه بر فعالان این عرصه، جوانان علاقمند بسیار زیادی را نیز به محیط سالم و پاک ورزش سوق می‌دهد.

اما شب‌ها و روزهای پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان، در کنار برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی فرصت بسیار مناسبی بود تا هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم برای برگزاری رقابت‌های رشته دارت با حضور ورزشکاران قمی اقدام کند.

به همین منظور بیش از 20 ورزشکار شرکت کننده در این دوره از مسابقات در تلاش برای کسب عناوین برتر دارت قهرمانی جام رمضان قم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت چهار ورزشکار به عنوان افراد برتر این پیکارها معرفی شدند.

در این مسابقات که با رقابت نزدیک و تماشایی ورزشکاران شرکت کننده به انجام رسید، محمدعلی روشن‌بین از چهره‌های نامدار و سرشناس دارت قم موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای دارت جام رمضان شد.

همچنین جواد یزدی‌زاده یکی دیگر از چهره‌های آینده‌دار دارت استان قم که از مدعیان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها بود، توانست عنوان نایب‌ قهرمانی را از آن خود کند.

همچنین در این رقابت‌ها حمید جواهریان موفق به کسب عنوان سوم شد و عنوان چهارم نیز به محمد قاسمی قمی رسید.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در حاشیه این رقابت‌ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: امسال به مناسبت‌های مختلف سال برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی در هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم تدارک دیده شد که بر اساس زمان‌بندی در رشته‌های مختلف به اجرا در خواهد آمد و ورزشکاران در رده‌های سنی مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

علیرضا ساری بیان کرد: برگزاری این دوره از رقابت‌ها فرصت بسیار مناسبی بود تا چهره‌های مستعد و توانمندی که در رشته ورزشی دارت در قم فعالیت می‌کنند، توانمندی خود را برای عضویت در تیم دارت هیئت انجمن‌های ورزشی قم به منظور اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور نشان دهند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول