اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس کمیته دارت استان اصفهان:

بهترین‌های دارت از نظر رنکینگ انتخاب می‌شوند

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس کمیته دارت استان اصفهان گفت: این کمیته، انتخاب بهترین‌‌های دارت را از نظر رنکینگ برای حضور در رقابت‌های دارت آزاد پارسیان مدنظر قرار داده است.

بهترین‌های دارت از نظر رنکینگ انتخاب می‌شوند
سیمین مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان به‌مناسبت برگزاری رقابت‌های جایزه بزرگ جام پهلوان‌تختی اظهار داشت: چنین رقابت‌‌هایی سبب تقویت و افزایش سطح رقابت‌های دارت می‌شود.
وی با بیان اینکه رقابت‌هایی مانند جام دارت پهلوان‌تختی افرادی جدیدی را جذب این رشته ورزشی می‌کند، تصریح کرد: آشنایی هرچه بیشتر مردم با این رشته ورزشی و لذت‌بردن از آن از دیگر فواید برگزاری رقابت‌های دارت است.
نایب‌رئیس کمیته دارت استان اصفهان تاکید کرد: در رقابت‌‌های دارت به‌دلیل اینکه تمام افراد از گروه‌های مختلف از جمله بیماران خاص و معلول شرکت می‌کنند، بهترین زمان است تا چنین افرادی نیز بتوانند توانایی‌های خود را که در حالت عادی، شاید امکان بروز آن وجود نداشته است، به منصه ظهور برسانند.
وی گفت: در رقابت‌های دارت جایزه بزرگ جام تختی 65 نفر شرکت‌کننده وجود داشت، که بانوان تعداد 18 نفر را به خود اختصاص دادند.
مرادی با بیان اینکه در قسمت بانوان، اطهر عابدینی، بهناز قربانی و مهشید حسن‌زاده به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند، تصریح کرد: آماتورها و حرفه‌ای‌های دارت بانوان در یک گروه قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینکه در قسمت دارت آقایان جام تختی، احمد کریمی راد، محمد عموشاهی و پزشکی نفرات نخست تا سوم شدند، تاکید کرد: این سه نفر جزو گروه حرفه‌ا‌ی دارت قرار گرفتند.
نایب‌رئیس کمیته دارت استان اصفهان گفت: در قسمت آماتور‌های دارت رقابت‌های جام تختی نیز محمد صفری، عین‌الله نادری و محمدعلی صابری نفرات برتر شناخته شدند.
وی بیان داشت: جوایز رقابت‌های دارت جایزه بزرگ جام پهلوان‌تختی سکه‌ پارسیان و لوح تقدیر بود که این جوایز از طرف مجموعه ورزشی فدک و به‌وسیله سیداحمد عطایی (رئیس هیئت‌ انجمن‌های ورزشی استان اصفهان) و هیئت همراه اهدا شد.
وی از برنامه‌های آتی کمیته دارت استان اصفهان به برگزاری جشنواره دارت کودکان، رقابت‌های دارت نوجوانان و بزرگسالان و جام رسانه‌ها به‌مناسبت دهه مبارک فجر اشاره کرد.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول