اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته دارت استان اصفهان:

دارت‌بازان اصفهان برای رقابت‌های بهمن ‌ماه آماده می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته دارت استان اصفهان گفت: اعضای دارت استان اصفهان خود را از هم ‌اکنون برای رقابت‌های دارت پارسیان آماده می‌کنند.

دارت‌بازان اصفهان برای رقابت‌های بهمن ‌ماه آماده می‌شوند
سیمین مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های دارت پارسیان به عنوان رقابت‌های آزاد شناخته می‌شود و در این مسابقات که در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود بهترین دارت‌بازان و حرفه‌ای‌ترین‌های این رشته ورزشی از سرتاسر کشور حضوری فعال دارند.
وی با بیان اینکه حضور دارت‌بازان در رقابت‌های بهمن ماه و کسب پیروزی علاوه بر اینکه رنکینگ ورزشکاران را به طور کامل مشخص می‌کند، تاکید کرد: در این مسابقات جوایز ارزنده‌ای به برترین‌های این رشته ورزشی اهدا می‌شود.
مسئول کمیته دارت استان اصفهان در مورد مشکلات مالی کمیته دارت استان اصفهان با اشاره به اینکه در صورت نبود چنین مشکلاتی دوست داشتیم رقابت‌های لیگ دارت استان اصفهان را برپا کنیم، تصریح کرد: با وجود بودجه‌های کافی گستردگی آموزش‌های دارت استان اصفهان غیر قابل تصور بود.
وی گفت: برای ورود یک ورزشکار به رشته دارت در ابتدا نیاز به حدود 20 هزار تومان است که پس از رسیدن دارت‌باز به مرحله نیمه حرفه‌ای این مبلغ در حدود 200 هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.
مسئول کمیته دارت استان اصفهان اظهار داشت: کمیته دارت استان اصفهان با مشکلات مالی زیادی روبرو است اما هیچ زمان در رسیدن به اهداف والای خود از پای نمی‌نشیند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول