اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری کمیته دارت استان اصفهان:

رقابت‌های دارت جام رسانه‌ها برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری کمیته دارت استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه فجر رقابت‌های دارت رسانه‌های استان اصفهان برگزار می‌شود.

رقابت‌های دارت جام رسانه‌ها برگزار می‌شود
ویدا الهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود نزدیک به 50 نفر از اصحاب رسانه در این رقابت‌ها حضور یابند که باید بیمه ورزشی داشته باشند، همچنین در این ایام رقابت‌های دارت ویژه کارمندان دولت را در دستور کار داریم.
وی ادامه داد:جمعه گذشته به مناسبت بزرگداشت سالگرد جهان پهلوان تختی رقابت‌های جایزه بزرگ فدک با حضور 65  نفر از بازیکنان حرفه‌ای دارت در محل باشگاه فدک برگزار شد که در گروه حرفه‌ای آقایان احمدکریمی‌راد به مقام قهرمانی رسید، محمد عموشاهی دوم شد و وحید پزشکی بر سکوی سوم ایستاد و در گروه بانوان نیز اطهر عابدینی، بهناز قربانی و مهشید محسن‌زاده به ترتیب اول تا سوم شدند.
مسئول برگزاری کمیته دارت استان اصفهان سطح رقابت‌های جایزه بزرگ فدک را در بخش آقایان به مراتب نسبت به بانوان مطلوب‌تر دانست و اظهار داشت: سطح مسابقات در بخش آقایان به مراتب نسبت به بانوان بالاتر بود چراکه همه شرکت‌کنندگان از برترین‌های استان بودند که رقابت جذابی را به نمایش گذاردند.
وی در پایان از مسئول کمیته دارت و مدیریت باشگاه فدک تشکر ویژه‌ای کرد.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول