اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس کمیته دارت استان اصفهان:

رایزنی‌ها برای برگزاری اردوی تیم ملی دارت ادامه دارد

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس کمیته دارت استان اصفهان گفت: رایزنی‌های لازم برای میزبانی این کمیته در برگزاری اردوی تیم ملی دارت برای رقابت‌های دارت استرالیا همچنان ادامه دارد.

رایزنی‌ها برای برگزاری اردوی تیم ملی دارت ادامه دارد

سیمین مرادی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در صورت موافقت برگزاری اردوی تیم ملی دارت در استان اصفهان این اردو، هفته آینده به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت برگزاری اردوی تیم ملی دارت باید مکان مناسبی برای برپایی این مسابقات در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان در نظر گرفته شود، تصریح کرد: یکی از مکان‌های مورد نظر برای برگزاری این اردوی حساس شهرستان فریدن است.

نایب‌رئیس کمیته دارت استان اصفهان که کمیته‌اش زیر نظر هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان فعالیت می‌کند اشاره‌ای به برنامه‌های آینده این کمیته کرد و بیان کرد: در شهریور ماه سال جاری رقابت‌های دارت خطوط لوله شرکت نفت به میزبانی مشهد و ویژه بانوان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: در برج ششم سال جاری نیز رقابت‌های دارت پالایشگاه آبادان (ویژه بانوان) از تاریخ 26 تا 29 شهریور اجرا می‌شود.

به گزارش فارس، کمیته دارت استان اصفهان حدود چهار پایگاه اختصاصی این رشته ورزشی را در اختیار دارد و تلاش دارد تا پایگاه‌های جدیدی نیز به این تعداد اضافه و تجهیزات پایگاه‌ها را کامل کند.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول