اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

بیانیه سازمان کنفرانس اسلامی نوعی تناقض‌گویی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: سازمان کنفرانس اسلامی با بیانیه خود در تعلیق عضویت سوریه و صدور بیانیه بر علیه رژیم صهیونیستی دچار تناقض‌گویی شده است.

بیانیه سازمان کنفرانس اسلامی نوعی تناقض‌گویی است

حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اقدام اعضای سازمان همکاری اسلامی در تعلیق عضویت سوریه در این سازمان اظهار کرد: این اقدام اعضای سازمان همکاری‌های اسلامی و آن هم در غیاب رئیس جمهور سوریه کار نادرستی بود.

وی افزود: انتظار می‌رفت که کشورهای اسلامی در موارد این‌چنینی به دور از حب و بغض‌ها و گرایش‌های فرقه‌ای بلکه با دوراندیشی و با توجه به مسائل دنیای اسلام موضع‌گیری کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اقدام سازمان کنفرانس اسلامی صدور بیانیه بر علیه رژیم صهیونیستی را از نکات مثبت این بیانیه دانست و اظهار کرد: سازمانی که دم از حمایت از فلسطین می‌زند و در این بیانیه هم تاکید می‌کند که صهیونیست‌ها اراضی اشغالی را تخلیه کنند چرا به تعلیق عضویت سوریه اقدام کرده است مگر بخشی از این اراضی اشغالی در بلندی‌های جولان سوریه نیست.

وی ادامه داد: زمانی تمام کشورهای عرب خاورمیانه در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده بودند این سوریه بود که در جبهه مقاومت در مقابل این رژیم ایستاد.

فولادگر با تاکید بر اینکه در بیانیه سازمان کنفرانس اسلامی نوعی تناقض‌گویی وجود دارد، گفت: هدف این سازمان در تعلیق عضویت سوریه به درستی مشخص نشده است.

وی بیان کرد: سازمان کنفرانس اسلامی باید به دنبال اصلاحات سیاسی و خاتمه درگیری‌ها در این کشور باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه طرح کوفی عنان بایستی به عنوان یک مبنا بررسی و دنبال شود، تصریح کرد: تعلیق عضویت سوریه در سازمان کنفرانس اسلامی در این شرایط حساس به نفع رژیم صهیونیستی و امریکا است و با این بخش از بیانیه که به دفاع از حقوق فلسطینی‌ها علیه اشغالگران است سازگاری ندارد.

وی ادامه داد: ما انتظار داشتیم که کشورهای اسلامی به صورت یکپارچه در مقابل دشمنان اسلام بایستند.

فولادگر با اشاره به اینکه برخی معتقد بودند که رفتن شخص رئیس جمهور به عربستان آن هم در شرایطی که عربستان مواضع نادرستی در قضایای سورِیه، یمن و بحرین داشته نوعی تایید اقدامات عربستان است، اضافه کرد: حضور رئیس جمهور به خاطر این بود که از تصمیم‌های تند جلوگیری شود و باید دید که چقدر موثر بوده است.

انتهای پیام/ی20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول