اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک:

روز قدس روز پیروزی اسلام علیه نظام سلطه است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک روز قدس را روز پیروزی اسلام علیه نظام سلطه و روز صف‌بندی عدل در برابر ظلم و ستم ابر قدرت‌ها دانست.

روز قدس روز پیروزی اسلام علیه نظام سلطه است

حجت الاسلام سید جلال حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: با اعلام روز جهانی قدس از سوی امام راحل، ایران به عنوان پرچمدار اسلام در جهان اسلام بیشتر به رسمیت شناخته شد و تمام نقشه‌های اسرائیلی‌ها که بیش از 30 سال روی آن کار کرده بودند به یک‌باره نقش برآب شد و استراتژی 30 ساله آنها شکست خورد.

وی افزود: به فرمایش امام راحل روز قدس روز اسلام است، بنابراین مسلمانان با راهپیمایی روز قدس، قدرت‌های معنوی و مادی خود را به رخ استکبار جهانی می‌کشند.

حسینی ادامه داد: مردم میهن اسلامی به عنوان متولیان روز قدس، با شرکت در راهپیمایی روز قدس طی سال‌های متوالی کاری کرده‌اند که برای دیگر ملت‌ها سرمشق شده و امسال نیز با توجه به بیداری اسلامی، در گوشه و کنار دنیا شاهد راهپیمایی باشکوه روز قدس بودیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر تجدید پیمان با معمار کبیر انقلاب اسلامی است و با صدور انقلابمان که در حقیقت صدور اسلام راستین است به سیطره ظلم و ستم جهان‌‌خواران خاتمه می‌دهیم.

حسینی بیان کرد: امسال مسلمانان در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس رفتند که دنیا در آستانه تحولات بزرگی قرار دارد؛ بحران معنوی، فکری، فرهنگی، سیاسی و به خصوص اقتصادی، دنیای غرب را به بن‌بست کشانده است.

وی افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری با شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نور امید و افق‌های آینده برای مردم فلسطین تابناک‌تر می‌شود و پای اسرائیل و حامیان آن از سرزمین‌های اشغالی کوتاه‌تر می‌شود.

این مسئول اذعان کرد: روز قدس از نعماتی است که به واسطه انقلاب اسلامی به این مرز و بوم هدیه شد و هر ساله سبب تقویت روحیه انقلابی و حماسه‌آفرینی ملت‌های مسلمان می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک قدس را حیثیت و آبروی مسلمانان دانست و گفت: برای اثر‌بخشی واقعی روز قدس باید یادمان باشد که تبلیغ مسموم صهیونیسم که تلاش می‌کند قدس را غیر ایرانی و حتی غیر عربی بخواند ما را دچار انحراف نکند، چرا که قدس متعلق به مسلمانان بوده و مسأله فلسطین علاوه بر مسأله‌ای تاکتیکی، سیاسی و استراتژیکی یک مسأله اعتقادی است.

وی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر آگاهی و بصیرت مردم است، افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس به نوعی حمایت از اسلام، تشیع و ملت‌های مظلوم دنیا است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول