اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت

خط آهن مراغه ـ ارومیه به مهاباد می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: هفته دولت امسال خط ‌آهن مراغه ـ ارومیه به مهاباد می‌رسد.

خط آهن مراغه ـ ارومیه به مهاباد می‌رسد

خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در حال حاضر دغدغه اصلی این اداره کل به نتیجه رساندن خط ریلی در استان است.

وی با بیان اینکه خط ریلی راه آهن مراغه ـ ارومیه در هفته دولت به مهاباد می‌رسد، تصریح کرد: ایستگاه راه‌آهن مهاباد به‌عنوان یکی از فازهای طرح ملی راه‌آهن مراغه ـ ارومیه است که برای اجرای این طرح تملک و آزادسازی اراضی زمان زیادی را برده است.

محبت‌خواه با تاکید بر تسریع در روند اجرای این پروژه، افزود: بنا به دلایل مختلف پروژه راه آهن مهاباد از روند مطلوبی برخوردار نیست و مصمم هستیم تا این پروژه را در مدت زمان کوتاهی به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه در این راستا تعهداتی برای اداره کل راه و شهرسازی ایجاد شده است، گفت: باید هر چه سریع‌تر نسبت به عملی‌کردن این تعهدات اقدام شود که یکی از آنها اتمام ریل‌گذاری راه‌آهن مهاباد تا هفته دولت است.

محبت‌خواه اظهار داشت: راه‌آهن میاندوآب مهاباد قطعه چهارم طرح راه‌آهن مراغه ـ ارومیه و از جمله طرح‌های ملی مهر ماندگار است.

وی ادامه داد: محور ارتباطی راه‌آهن مراغه ـ ارومیه، 184 کیلومتر طول دارد که برای شتاب‌بخشی در اجرای عملیات و بهره‌برداری سریع این طرح به شش قطعه مجزا تقسیم‌بندی شده و در دست اجرا قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: امسال در تلاش برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام هستیم.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول