اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح:

رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط ممکن قرار دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی روزگاری ادعای مالکیت نیل تا فرات را می‌کرد، گفت: این رژیم جعلی اکنون در بدترین شرایط ممکن به سر می‌برد.

رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط ممکن قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نماز عید سعید فطر صبح امروز با شکوه هر چه تمام در میدان عدل یاسوج با حضور انبوه نمازگزاران و مردم خداجوی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این مراسم پرشکوه که اقشار مختلف مردمی اعم از زن و مرد و پیر و جوان و نوجوان حضور پرشور داشتند، نماز عید سعید فطر به امامت حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

حجت‌الاسلام موسوی در خطبه‌های نماز عید فطر این شهر با بیان اینکه همه مسلمانان بنا بر وظیفه شرعی خود باید یاور یکدیگر باشند، اظهار کرد: اکنون همه مسلمانان وظیفه داریم در زمینه کمک به مردم مظلوم فلسطین از هر کوششی دریغ نورزیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همه باید با تبعیت از فرمان ولی‌فقیه زمان خود در مقابل زیاده‌خواهی استکبار و صهیونیست جهانی ایستادگی کرده و فلسطین این پاره تن اسلام را از چنگال پلید دژخیمان صهیونیست نجات دهیم.

موسوی فرمان ولی‌فقیه را همان فرمان نبی‌اکرم دانست و گفت: امروز تبعیت از فرمان رهبری به مثابه تبعیت از فرمان ائمه اطهار و نبی‌اکرم است که اگر به درستی به وظیفه خود در این راستا عمل کنیم همه مشکلات بلاد اسلامی برطرف می‌شود.

خطیب نماز عید فطر در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رژیم صهیونیستی غاصب در پرچم خود دو خط آبی به معنای نیل و فرات حک کرده که این نشان‌دهنده طمع آن‌ها بر سرزمین مسلمین است و اگر این رژیم جعلی به حال خود واگذار شود چشم طمع به همه سرزمین‌های اسلامی دوخته است.

موسوی جمهوری اسلامی را خاکریز نخست مقابله با صهیونیسم معرفی کرد و گفت: سیاست جمهوری اسلامی این است که علاوه بر دفاع از خاک و منافع خود، بلاد اسلامی را فراموش نکرده و در برابر آن‌ها نیز احساس وظیفه و مسئولیت کند.

وی منافع استکبار را در حمایت از این رژیم دانست و گفت: آن‌ها می‌دانند که اگر در منطقه چنین رژیمی وجود نداشته باشد نخواهند توانست به اهداف استکباری خود دست یابند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول