اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

رژیم صهیونیستی از اتحاد و همبستگی ملت‌های مسلمان در هراس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرج گفت: رژیم صهیونیستی از اتحاد و همبستگی ملت‌های مسلمان در هراس است.

رژیم صهیونیستی از اتحاد و همبستگی ملت‌های مسلمان در هراس است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن کازرونی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی همپای دیگر کشورهای اسلامی با خروشی عظیم و مشت‌هایی گره کرده فریاد مرگ بر اسراییل را سر داد و بار دیگر انزجار و نفرت خود را از اقدامات شوم رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.

وی افزود: امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با نام روز قدس حماسه‌ای بزرگ را در بین ملت‌های مسلمان ایجاد کرد که نشان می‌دهد با کوچکترین ابزارها می‌توان بزرگترین کارها را انجام دهیم.

امام جمعه کرج گفت: ملت‌های مسلمان در این روز با فریاد مرگ بر اسراییل چهره منفور و زشت رژیم صهیونیستی را به جهان معرفی کرده و آنان را در پیش چشم همگان خوار می‌کنند.

کازرونی خاطرنشان کرد: برگزاری این مراسم تحول عظیمی را در منطقه ایجاد کرده است تا آنجایی که رژیم اشغالگر قدس حتی از فریادهای مسلمانان در هراس است.

وی روز قدس را روز تجلی وحدت مسلمانان دانست و تأکید کرد: در این روز همه ملت‌های مسلمان و آزادیخواه همدل و متحد شده و همگی خواستار آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی هستند.

وی در پایان از حضور پرشور و عظیم مردم در کرج تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول