اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ملایر خبر داد

دستگیری 565 نفر در ارتباط با مواد مخدر در ملایر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری 565 نفر در ارتباط با مواد مخدر در سطح شهرستان خبر داد.

دستگیری 565 نفر در ارتباط با مواد مخدر در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم سعیدی بعد از ظهر امروز در شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر در ملایر بیان کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون نیروی انتظامی شهرستان اقدامات زیادی را انجام داده که مهم‌ترین آن اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر و جمع‌آوری و دستگیری توزیع‌کنندگان کلی و جزئی مواد بوده است.

وی از اجرای 30 طرح مبارزه با مواد مخدر در چهار ماهه نخست سال جاری در ملایر توسط نیروی انتظامی خبر داد و گفت: 9 طرح از این طرح‌ها سه مرحله در تیر ماه انجام شده و در مرحله اول طرح یک کیلو و 32 گرم مواد مخدر و دستگیری 42 نفر بوده است.

فرمانده انتظامی ملایر اظهار داشت: در مرحله دوم نیز 202 گرم انواع مواد مخدر کشف و 32 نفر نیز دستگیر و مرحله سوم طرح نیز 164 گرم مواد مخدر کشف و 14 نفر نیز دستگیر شده‌اند.

وی مجموعه کشفیات انواع مواد مخدر را در چهار ماه نخست سال جاری در شهرستان ملایر 14 کیلو و 262 گرم عنوان کرد و گفت: این رقم در سال گذشته 16کیلو و 40 گرم بوده که امسال نسبت به سال گذشته 11 درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: در این مدت 565 نفر در این زمینه دستگیر شده‌اند که این رقم در سال گذشته 613 نفر بوده و امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افراد دستگیر شده هفت درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی ملایر عنوان کرد: افراد دستگیر شده در تیر ماه 142 نفر بوده که این رقم در تیر ماه سال گذشته 138 نفر و افزایش دستگیری‌ها در تیر ماه امسال چهار درصد بیشتر شده است.

وی در پایان بر همکاری و تلاش سایر دستگاه‌ها برای مبارزه بیشتر با مواد مخدر تأکید کرد و افزود: معتادین خطرناک نیز در سطح شهرستان باید جمع‌آوری شوند و اجرای طرح‌ها تا پایان سال همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول