اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رودبار خبر داد

دستگیری متهمان مواد مخدر در رودبار

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رودبار از کشف بالغ بر 14کیلوگرم تریاک و دستگیری متهمان این پرونده خبر داد.

دستگیری متهمان مواد مخدر در رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، رسول صمدی بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به کشف تریاک در رودبار اظهار کرد: گروه‌های عملیاتی پلیس ایستگاه بازرسی مستقر در شهر منجیل رودبار با انجام سه عملیات جداگانه موفق به کشف بیش از 14 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک شدند.

به گفته وی، گروه‌های عملیاتی پلیس در هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سمند با دو سرنشین مشکوک مواجه شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی رودبار، افزود: ماموران پلیس با رعایت نکات ایمنی در بازرسی از خودروی مذکور مقدار پنج کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند و راننده و سرنشین این خودرو نیز دستگیر شدند.

صمدی درباره عملیات پلیس ابراز کرد: در عملیات دوم نیز گروه‌های عملیاتی پلیس به یک دستگاه خودروی سمند که از مسیر بروجرد به رشت در حرکت بود، مشکوک شدند و ضمن متوقف کردن این خودرو در بازرسی از آن مقدار چهار کیلوگرم ماده مخدر تریاک را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به عملیات سوم پلیس رودبار، اذعان کرد: در این اقدام نیز گروه‌های عملیاتی پلیس به یک دستگاه خودروی سمند به رانندگی حسین 40 ساله و به سرنشینی بهمن 51 ساله که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بودند مشکوک شدند.

این مسئول انتظامی، اضافه کرد: در بازرسی از خودروی این متهمان مقدار پنج کیلو و 25 گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با قرار صادره مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول