اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

اختصاص 15 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان اهرم

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: در بازدید استاندار بوشهر از تنگستان، اختصاص 15 میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز فاز دوم بیمارستان امام حسین(ع) اهرم مصوب شد.

اختصاص 15 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان اهرم

عبدالرسول زارع صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهرم به حضور و بازدید استاندار بوشهر از برخی از پروژه‌های شهرستان تنگستان اشاره و اظهار داشت: روز گذشته جناب آقای جهانبخش استاندار بوشهر به همراه هیئت همراه پس از حضور در گلزار شهدای اهرم و عطرافشانی قبور مطهر شهدا از پروژه‌های شهرستان تنگستان بازدید نمودند.

وی به بازدید از بیمارستان امام حسین(ع) اهرم اشاره و عنوان کرد: راه‌اندازی تمام بخش‌های این بیمارستان از اولویت‌ها و نیازهای شهرستان تنگستان است که فاز اول این بیمارستان در دولت نهم افتتاح شده و احداث فاز دوم بیمارستان نیز از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت بوده است.

زارع اعلام کرد: در بازدید استاندار اختصاص 15 میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز فاز دوم بیمارستان امام حسین(ع) اهرم مصوب شد.

وی همچنین گفت: بخش سی.سی.یو این بیمارستان نیز با تخصیص 700 میلیون ریال از طرف علوم پزشکی استان بوشهر در هفته آینده تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

فرماندار تنگستان بازدید از قلعه کلات را از دیگر پروژه‌های مورد بازدید ذکر کرد و گفت: تلاش می‌شود این قلعه که از نمادهای مقاومت مردم تنگستان در مبارزه با استعمار انگلیس و محل استقرار زایرخضرخان اهرمی، و اسارت برخی از متجاوزان انگلیسی در دوران قیام جنوب است در اسرع وقت مرمت و بازسازی شود.

وی با بیان اینکه طی چند فاز اعتبارات خوبی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در چند سال اخیر برای مرمت و بازسازی قلعه کلات اختصاص یافته اعلام کرد: استاندار بوشهر نیز در بازدید از قلعه کلات ضمن تاکید بر تسریع در بازسازی آن مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای این پروژه اختصاص داد.

زارع همچنین به بازدید از مسکن مهر اهرم اشاره کرد و گفت: مسکن مهر که از موفق‌ترین برنامه‌های دولت کریمه در امر تأمین مسکن برای اقشار کم درآمد بوده در شهر اهرم نیز موفق عمل کرده است.

وی عنوان کرد: در این بازدید برخی از مسائل و کمبودهای پروژه مسکن مهر اهرم مورد بررسی و راهکارهای لازم برای رفع این کمبودها اتخاذ شد.

فرماندار تنگستان اظهار داشت: با حضور استاندار یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری اهرم اختصاص یافت.

وی همچنین مساعدت برای احداث مؤسسه قرآنی ابراهیم خلیل‌الله اهرم و تکمیل حسینیه شهید صادقی را از جمله دستاوردهای فرهنگی حضور استاندار در شهرستان ذکر کرد.

زارع در پایان این گفت‌وگو گفت: حضور استاندار بوشهر سبب تسریع در احداث و تکمیل چندین پروژه مهم و حیاتی برای شهرستان شد.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول