اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راهور گیلان خبر داد

مرگ 3 موتورسوار در گیلان

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از مرگ سه نفر موتورسوار به دلیل سرعت زیاد و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی در استان خبر داد.

مرگ 3 موتورسوار در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید تقی امینی پیش از ظهر امروز در جلسه پلیس راهور استان به نقش موثر موتورسیکلت در وقوع تصادفات مرگبار اشاره کرد و از مرگ یک راکب موتورسیکلت در لاهیجان خبر داد.

وی اظهار کرد: صادق 22 ساله راکب یک دستگاه موتورسیکلت در ساعت 23 شب گذشته در میدان شیخ زاهد گیلانی به دلیل بی‌احتیاطی و سرعت زیاد و کنترل نکردن موتورسیکلت با جدول برخورد کرد و دچار واژگونی شد که بلافاصله با اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.

این مسئول مرگ یک موتورسوار دیگر در خیابان تختی شهر خمام را از دیگر حوادث ناشی از این دستگاه ذکر کرد و یادآور شد: در خیابان 17 شهریور رشت نیز یک دستگاه سواری پراید به دلیل بی‌مبالاتی و شتاب بی‌مورد انحراف به چپ داشت که با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد و راکب 21 ساله آن نیز بر اثر صدمات وارده جان خود را از دست داد.

امینی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را مورد تاکید رانندگان موتورسیکلت قرار داد و یادآور شد: موتورسیکلت هیچ حفاظ ایمنی برای راکب در تصادفات ندارد.

وی، وزن کم، پایین بودن نقطه اتکا، نداشتن حفاظ مناسب را از جمله موارد مهم در تصادفات راکبان موتورسیکلت دانست و خاطرنشان کرد: این موارد موجب شدت جراحات و صدمات وارده برای راکبان در هنگام تصادفات است.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان آموزش‌های لازم در استفاده از وسیله نقلیه موتورسیکلت را جزو برنامه‌های مهم نامید و تصریح کرد: آموزش‌های این وسیله به صورت مداوم در حال انجام است اما راکبان و خانواده‌های آنها باید برای جلوگیری از حوادث مرگبار موتورسیکلت هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و قوانین را رعایت کنند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول