اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ساوجبلاغ در مجلس:

رفتار انسان‌دوستانه رهبر معظم انقلاب برای همه الگو است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار انسان‌دوستانه و حضور مقام معظم رهبری در مناطق زلزله‌زده آذربایجان در درون خود پیام‌های بسیاری برای مردم و مسئولان دارد و باید الگوی مسئولان قرار گیرد.

رفتار انسان‌دوستانه رهبر معظم انقلاب برای همه الگو است

حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: وقوع بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه همانطور که از نام آن هم پیدا است، طبیعی بوده و قابل پیش‌بینی نیست.

وی تصریح کرد: در بسیاری از کشورها شاهد وقوع سونامی، سیل، زلزله و حوادثی از این دست هستیم و نمی‌توانیم زمان و مکان این وقایع ناگوار را پیش‌بینی کنیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد متذکر شد: با این وجود وظایفی بر عهده مردم و مسئولان قرار دارد که خسارات مادی و معنوی ناشی از بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه را کاهش می‌دهد و مسئولان باید با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم به گونه‌ای برنامه‌ریزی و عمل کنند که آسیب‌های این حوادث کاهش یابد.

وی افزود: همچنین در کشورهایی مانند ایران که حادثه‌خیز بوده و وقوع بلایای طبیعی محتمل است، همواره باید آمادگی مقابله با رخدادهای فوق و کنترل و کاهش آسیب‌های مادی و جانی ناشی از آن را داشته باشیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مردم آسیب‌دیده نیازمند کمک‌رسانی و همدردی هستند، گفت: زمانی که چنین بلایایی رخ می‌دهد، مردم آسیب‌دیده انتظار دارند که مسئولان به کمک آنها شتافته و با عزمی جدی درد‌ها و مشکلات را تسکین دهند.

کیایی‌نژاد تاکید کرد: این انتظار به حق بوده و اگر توان کاهش خسارات را نداریم،‌ حداقل باید با آسیب‌دیدگان همدردی کرده و خود را در غم و اندوه آنها شریک بدانیم.

وی با اشاره به حضور رهبری معظم انقلاب اسلامی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان و همدردی معظم‌له با خانواده‌هایی که خسارات جانی و مادی زیادی متحمل شدند، گفت: این رفتار و اقدام انسان‌دوستانه رهبری عظیم‌الشان انقلاب در درون خود پیام‌های بسیاری برای مردم و مسئولان دارد.

نماینده ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس تاکید کرد: مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای خدماتی و امدادی به ویژه مدیران ارشد دولت باید عملکرد ایشان را برای خود الگو قرار داده و در برخورد با مردم آسیب‌دیده به مانند حضرت آقا عمل کنند.

کیایی‌نژاد بیان داشت: حضور ولایت با وجود حجم کاری که معظم‌له دارند، درد و غم مردم زلزله‌زده را تسکین داد و باید مسئولان از این رفتار مدبرانه و انسان‌دوستانه برای آینده الگوبرداری کنند.

وی در پایان اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی به همه ما یاد دادند که کمک به نیازمندان و همدردی با هموطنان آسیب‌دیده بر هر کاری مقدم است و شاهد هستیم که این اقدام ایشان تاثیرات مثبت بسیاری در مناطق زلزله‌زده داشته است.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول