اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام هیئت عامل ابومسلم:

مشکل بدهی ابومسلم تا هفته آینده حل می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام هیئت عامل باشگاه ابومسلم خراسان گفت: براساس اعلام فدراسیون تیم ما یکی از باشگاه‌های بدهکار است و تلاش داریم تا هفته آینده مشکل بدهی‌های ابومسلم حل شود.

مشکل بدهی ابومسلم تا هفته آینده حل می‌شود

سیدمهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به اعلام اسامی باشگاه‌های بدهکار فوتبال و وجود نام ابومسلم در این لیست اظهار کرد: میزان بدهی‌های ابومسلم براساس اعلام فدراسیون و حساب وکلای باشگاه رقمی حدود 3 میلیارد ریال است که این رقم مربوط به بدهی چهار بازیکن فصل‌های گذشته ابومسلم است.

وی ادامه داد: امجد شکوه‌مقام، میلاد نوری، مصطفی شهرکی و داود سیدعباسی چهار بازیکنی هستند که بابت بدهی‌های گذشته خود از ابومسلم شکایت کردند.

حسینی تصریح کرد: ما بدهی سه بازیکن را قبول کردیم اما بدهی داود سیدعباسی را به هیچ وجه قبول نداریم چرا که رسید تسویه‌حساب مالی این بازیکن در حال حاضر در باشگاه موجود است.

قائم‌مقام هیئت عامل ابومسلم افزود: همه این مسائل در حالی است که سیدعباسی عنوان کرده است، امضایی که پای تسویه‌حساب وجود دارد امضای او نیست و یک نفر این امضا را جعل کرده است.

وی اضافه کرد: من نمی‌دانم چه طور سیدعباسی چنین ادعایی را دارد در حالی که در همان زمان هیئت فوتبال نیز برگه خروج از باشگاه ابومسلم او را هم تایید کرده است و به خود وی داده است.

حسینی با اشاره به وضعیت تیم ابومسلم گفت: در حال حاضر تیم خوبی بسته شده است و بازیکنان با تجربه‌ای را هم جذب کرده‌ایم اما عده‌ای با پیش کشیدن چنین موضوعاتی قصد به هم ریختن تیم را دارند و ما هم برای اثبات حق ابومسلم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: وکلای باشگاه تمام مستندات خود را جمع‌آوری کرده‌اند و ان‌شاءالله این بدهی 3 میلیارد ریالی را تا پایان هفته آینده حل می‌کنیم تا استرسی بابت کسر امتیاز نداشته باشیم.

قائم‌مقام هیئت عامل ابومسلم همچنین به اردوی تدارکاتی ابومسلم اشاره کرد و گفت: اردوی آمادگی تیم ابومسلم از سوم شهریورماه به مدت یک هفته در تهران برگزار می‌شود و در این مدت سه دیدار تدارکاتی را با تیم‌های مختلف برگزار می‌کنیم و بعد از آن به مشهد خواهیم آمد و سه مسابقه تدارکاتی دیگر را نیز در مشهد برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول