اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از نیمی از پارک ولایت در یاسوج

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج از اتمام نیمی از کار احداث پارک بزرگ ولایت تا پایان سال خبر داد.

بهره‌برداری از نیمی از پارک ولایت در یاسوج

قباد نگین‌تاجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: حدود 60 درصد از عملیات خاکی پارک بزرگ ولایت که تقریبا بخش مهمی از کار نیز عملیات خاکبرداری است، به اتمام رسیده است.

شهردار پایتخت طبیعت ایران افزود: عملیات در این پارک با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است و این پروژه مهم در شهر یاسوج با جدیت در حال کار و فعالیت است.

وی با بیان اهمیت احداث چنین پارکی در شهر گردشگرپذیر یاسوج گفت: این پارک در آینده نزدیک بار اصلی پذیرش گردشگران را به عهده می‌گیرد و مکان مناسبی برای تفریح و ورزش شهروندان خواهد بود.

نگین‌تاجی، چند منظوره بودن این پارک را یادآور شد و ابراز داشت: ساخت پیست دومیدانی، استخر، فضاهای آموزشی، دوچرخه‌سواری و مواردی از این دست از امکانات این پارک است.

وی ادامه داد: حدود 700 متر از پیست دومیدانی پارک ولایت آسفالت شده و بقیه نیز آسفالت خواهد شد.

شهردار یاسوج تصریح کرد: برخی نیازمندی‌های مبلمان پارک در نظر گرفته شده و علاوه بر این پارک مهرورزی در روبروی این پارک نیز در حال توسعه است.

وی، احداث فضای باغ و سایبان در کنار رود بشار و ساحلی پارک مهرورزی را از برنامه‌های خود دانست و گفت:‌ این کار به منظور تامین مکانی برای استقرار چادر میهمانان و مسافران و استراحت آنان ضروری است.

نگین‌تاجی از تعریض و تغییر خیابان جلوی اطلاعات و ورودی این پارک از سمت خیابان ارتش خبر داد و بیان کرد: عملیات تعریض این خیابان ارتفاعی در حال انجام است که تقریبا آماده آسفالت شده است.

شهردار پایتخت طبیعت ایران ابراز امیدواری کرد که نیمی از پارک ولایت یاسوج تا پایان سال در اختیار مردم و گردشگران قرار گیرد.

این مسئول امور شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد، بهره‌برداری تدریجی این پارک مهم را از سیاست‌های اجرایی این پروژه خواند و ادامه داد: به علت حجم بالای کار در این پارک اگر می‌خواستیم همه پروژه را با هم کار کنیم تا سالیان متمادی طول می‌کشید ولی اکنون با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و حمایت استاندار این استان فاز اول آن که تقریبا 50 درصد این پارک است تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

نگین‌تاجی افزود: عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در این پارک به اتمام رسیده و حدود چهار هکتار از فضای پارک در حال موزائیک شدن است.

وی از دست اجرا بودن دیوار بتن آرمه حامل میان دو باند خیابان منتهی به پارک در جلوی اداره‌کل اطلاعات خبر داد.

شهردار یاسوج با قدردانی از همکاری سایر مسئولان از استاندار کهگیلویه و بویراحمد ویژه قدردانی و خاطرنشان کرد: با چنین حمایت‌هایی می‌توان کارهای ماندگاری را برای مردم شایسته این استان انجام داد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول