اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه درمیان:

رژیم صهیونیستی از ریختن خون یهودیان هم دریغ نمیکند

خبرگزاری فارس: امام جمعه درمیان گفت: تاریخ ثابت کرده است که صهیونیسم بین‌الملل به ابتدایی‌ترین مسائل انسانی هم پایبند نیست و برای رسیدن به مطامع نژادپرستانه خود از حتی ریختن خون یهودیان دریغ نمی‌کند.

رژیم صهیونیستی از ریختن خون یهودیان هم دریغ نمیکند
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر سنجری ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته شهر اسدیه با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رژیم بعث به تحریک استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل و با هدف جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی ملت ایران ناجوانمردانه به این سرزمین حمله کرد و خون بی‌گناهان زیادی را بر زمین ریخت.
امام جمعه مرکز شهرستان درمیان خیال فتح سه روزه ایران توسط صدام را کابوسی دانست که در نهایت به مرگ او انجامید و ادامه داد: تقویت خودباوری در اقشار مختلف جامعه از دیگر این دستاوردها محسوب می‌شود.
سنجری ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس را سرمایه‌های عظیم معنوی کشور در راستای دستیابی بیش از پیش به ارزش‌های والای اسلامی و دینی برشمرد و تصریح کرد: حفظ و صیانت از ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس تداوم‌بخش راه پر عزت شهدا است.
خطیب جمعه شهرستان درمیان هشت سال دفاع مقدس را نماد ایثار، ایمان، استقامت و مقاومت در راستای حفظ و صیانت از آرمان‌های والا و متعالی یک ملت مسلمان در برابر مستکبران و ظالمان جهان برشمرد و ابراز داشت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیانگر اراده ملت ایران در راستای دفاع از ارزش‌های والای نظام جمهوری اسلامی است.
وی بیان و کتابت خاطرات ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا و تقویت تفکر بسیجی در جامعه را از جمله راهکارهای صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس دانست و با اشاره به رزمایش 10 روزه فدائیان حریم ولایت گفت: دکترین نظامی ایران دفاعی و بازدارنده است و هرگز ایران به تجاوز،  کشورگشایی و ماجراجویی در منطقه و جهان نمی‌اندیشد.
امام جمعه شهر اسدیه با بیان اینکه ایران خود قربانی تروریست است، یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با پدیده شوم تروریست مبارزه کرده و در این راه شهدای گرانقدری تقدیم اسلام کرده است.
سنجری حفظ آمادگی و افزایش توان دفاعی خلبانان، تست مهمات و تجهیزات تولید داخل و بالا بردن توان رزمی یگان‌های مختلف هوانیروز در جنگ الکترونیک را از جمله اهداف مهم رزمایش اخیر برشمرد و اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی امروز در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در حال مبارزه با استکبار جهانی است، بر همین اساس نقش بازماندگان دوران حماسه و ایثار دفاع مقدس در این مقطع زمانی بسیار حساس و تعیین‌کننده است.
وی تقوا را معیار کرامت و احترام، راهنمای انسان، رهایی از هواهای نفسانی، ارتزاق مادی و معنوی، قبولی طاعات و رسیدن به قرب الهی برشمرد و با اشاره بر ضرورت ارتقای آگاهی و بصیرت آحاد جامعه در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن تأکید کرد: باید زمینه انتقال فضائل معنوی هشت سال دفاع مقدس برای جوانان نسل امروز فراهم شود و اجازه ندهیم دشمن با حربه‌های فرهنگی جوانان را با حماسه آفرینی‌های دوران دفاع مقدس بیگانه کند.
سنجری وجود غده‌ای سرطانی به نام اسرائیل در قلب جهان اسلام را خطری جدی برای بشریت برشمرد و با اشاره به سالروز قتل عام فلسطینیان در اردوگاه صبرا و شتیلا یادآور شد: تاریخ ثابت کرده است که صهیونیست بین‌الملل به ابتدایی‌ترین مسائل انسانی پایبند نیست و برای رسیدن به مطامع نژادپرستانه خود از حتی ریختن خون یهودیان دریغ نمی‌کند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول