اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم راه‌آهن:

آلومینیوم در بندرعباس به راحتی امتیاز نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم راه‌آهن گفت: آلومینیوم هرمزگان در چند بازی اخیر نشان داده که تیم محکمی است و در خانه به راحتی بازی را واگذار نمی‌کند.

آلومینیوم در بندرعباس به راحتی امتیاز نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی دایی پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی ما قبل از بازی تیم آلومینیوم با راه‌آهن با بیان اینکه تیمش بازی سختی را در مقابل تیم هرمزگانی دارد، اظهار داشت: آلومینیوم در چند بازی اخیر نشان داده است که به راحتی نمی‌بازد و از دفاع محکمی برخوردار است و روی ضد حملات خوب کار می‌کند.

وی افزود: هر چند که این تیم برای سال نخست در لیگ برتر حضور یافته اما عملکرد این تیم در بازی‌های اخیرش قابل توجه بوده است.

سرمربی تیم راه‌آهن افزود: با شرایط آب و هوایی بندرعباس بازی سختی را پیش روی داریم و از همین‌رو از تمام توان خود برای موفقیت در این بازی استفاده می‌کنیم.

دایی هم‌چنین یادآور شد: هر چند که آلومینیوم از ابتدای لیگ تاکنون دو گل بیشتر دریافت نکرده اما بر روی نقاط ضعف دفاع این تیم کار کرده‌ایم و امید داریم که از این طریق بتوانیم به دروازه آلومینیوم برسیم.

وی در ادامه در پاسخ به سؤالی افزود: تیم راه‌آهن امسال نیز همانند سال گذشته خیلی دیر بسته شد و بدن‌سازی بر روی بازیکنان آن‌گونه که باید صورت نگرفت و باید بگوییم که در بدن‌سازی به اهداف مدنظر دست نیافتیم.

به گفته دایی تیم راه‌آهن از نظر تشکیلاتی و مدیریتی قابل مقایسه با سال قبل نیست و دارای وضعیتی بهتر است.

وی بیان کرد: راه‌آهن سیستم مدیریتی خوبی دارد که به نظر بنده می‌تواند در سال‌های آینده به الگویی برای سایر تیم‌های لیگ برتری تبدیل شود.

سرمربی تیم راه‌آهن ادامه داد: اردوی اردبیل طی روزهای گذشته خیلی به این تیم کمک کرده است.

دایی اضافه کرد: در اردبیل جلسات تمرینی خوبی داشته‌ایم.

وی در پاسخ به سؤالی افزود: در این فصل نه تنها به سقوط فکر نمی‌کنیم بله به رده‌های بالای جدول چشم دوخته‌ایم.

دایی در بخش دیگری از این نشست در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس گفت: اینکه برخی از مربیان و تیم‌ها گرما را دلیل نتیجه نگرفتن خود در بندرعباس ذکر کنند توجیهی نادرست است و اگر ما نیز می‌گوییم که گرمای بندرعباس کار تیم‌ها را مشکل می‌کند منظور این است که گرما بر روی کار فنی تیم‌ها تاثیر بسیار منفی می‌گذارد.

وی در عین حال افزود: تیمی که در بندرعباس تمرین می‌کند و میزبان است معمولاً به این گرما عادت دارد و بدن بازیکنانش برای بازی‌ها آماده‌تر از تیم‌های مهمان است.

سرمربی تیم راه‌آهن در بخش پایانی این مصاحبه در پاسخ به سؤالی افزود: ترجیح می‌دهم در این شرایط در مورد تیم ملی اظهار نظر نکنم چرا که اعتقاد دارم در این شرایط باید تیم ملی را حمایت کرد.

وی هم‌چنین یادآور شد: تعدادی از بازیکنان تیم راه‌آهن شایسته حضور در تیم ملی را دارند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول