اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فولاد خوزستان:

میثاقیان راه درستی در پیش گرفته است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: با توجه به شرایط آلومینیوم باید بگویم میثاقیان در سه بازی اخیر بهترین راه در پیش گرفته است.

میثاقیان راه درستی در پیش گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرکی در کنفرانس خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان با بیان اینکه تیمش قصد دارد در ورزشگاه خلیج فارس بازی تماشاگرپسندی را به نمایش بگذارد، اظهار داشت: ما مثل میثاقیان از همان ابتدای بازی با هدف کسب یک امتیاز بسته بازی نخواهیم کرد.

وی در ادامه ضمن تبریک به مردم هرمزگان و بندرعباس به خاطر حضور یک تیم از این استان در لیگ برتر افزود: به نظر بنده میثاقیان با توجه به جوان بودن آلومینیوم و نخستین تجربه آن در لیگ برتر در چند بازی اخیر روند خوبی را در پیش گرفته است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان اضافه کرد: هر تیمی در هر مقطعی شرایط خاص خودش را دارد که بنده نیز برای آلومینیوم آرزوی روزهای خوبی را دارم.

فرکی افزود: نگاه بنده به فوتبال متفاوت است و در این راستا معتقدم که تنها بخشی از رقم خوردن نتایج در دست مربیان و بازیکنان فوتبال است.

وی ادامه داد: با شناختی که هر دو کادر فنی تیم‌ها و بازیکنان آلومینیوم و فولاد از یکدیگر دارند، پیش‌بینی می‌کنیم که بازی، روند مناسبی را در پیش داشته باشد و فولاد با دست پر از زمین خارج شود.

فرکی تاکید کرد: اولویت فولاد در بازی با زردپوشان هرمزگانی گرفتن هر سه امتیاز است.

وی افزود: فولاد فردا بازی ساده‌ای نخواهد داشت چرا که در این بازی هر چیزی می‌تواند اتفاق بیفتد.

فرکی ادامه داد: اگر هوا خوب باشد و گرما اذیت نکند به تماشاگران قول می‌دهیم که بازی خوبی را ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد که فولاد در دو هفته گذشته نیز در اهواز در هوای گرم و شرجی میزبان بوده است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان تصریح کرد:‌ آنچه که در سه بازی اخیر از آلومینیوم دیده‌ایم یک تیم محتاط و دفاعی بوده و به نظر بنده آلومینیوم در این بازی به دنبال کسب هر سه امتیاز است.

فرکی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تیم‌ها کماکان در آغاز راه هستند و در هفته‌های اولیه فرصتی برای بررسی نقاط ضعف و قوت فراهم نشده است.

به گفته وی، به دلیل نقل و انتقالات متعدد، لیگ امسال از دوره‌های قبل متمایز شده است و در چنین شرایطی تیم‌ها نیاز به زمان دارند تا بتوانند یاران قدیم و جدید خود را با هم هماهنگ کنند.

فرکی اضافه کرد: شرایط فعلی تیم‌ها نمی‌تواند ملاک خوبی برای ارزیابی آنها باشد.

وی ادامه داد: فوتبال امروز قابل پیش‌بینی نیست و گواه این مدعا نتیجه نگرفتن تیم‌های بزرگ لیگ با وجود صرف هزینه‌های هنگفت است.

فرکی خاطرنشان کرد: فولاد از مدیریت مالی خوبی برخوردار است و در این راستا هیچ مشکلی ندارد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این برای نخستین بار است که سرمربیگری یک تیم شهرستانی را برعهده دارد، گفت: دوست داشتم در شهرستان نیز کار کنم و باید بگویم که با هدف کسب سهمیه آسیایی به فولاد آمده‌ام.

دو تیم آلومینیوم هرمزگان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر در ساعت 22 روز دوشنبه در ورزشگاه 20 هزار نفری خلیج فارس به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/ز10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول