اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فولاد خوزستان:

آلومینیوم سختکوش‌تر از فولاد بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: آلومینیوم در دیدار با فولاد از این تیم خوزستانی سختکوش‌تر بود.

آلومینیوم سختکوش‌تر از فولاد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرکی پس از پایان بازی دو تیم آلومینیوم و فولاد خوزستان که با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: این موضوع را دقیقاً پیش‌بینی می‌کردیم که در بندرعباس بازی آسانی را در پیش نداشته باشیم چرا که تیم‌های میثاقیان همیشه تیم‌هایی جنگنده هستند.

وی با بیان اینکه این بازی برای بازیکنانش ساده نبوده است، اضافه کرد: هر دو تیم تا دقایق آخر بازی برای کسب سه امتیاز تلاش کردند که این امر سبب زیبا شدن بازی شد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان اضافه کرد: هر دو تیم فرصت‌های خوب و متعددی برای گل‌زنی داشتند که فولاد تنها توانست از یک فرصت خود در این میان استفاده کند و به گل برسد.

فرکی با بیان اینکه فرصت‌های آلومینیوم هرمزگان در این بازی از فولاد کم‌تر بوده است، افزود: آلومینیوم از روی اشتباه فردی دروازه‌بان ما توانست به گل برسد.

این سرمربی شناخته شده فوتبال کشور در ادامه با بیان اینکه تیم فولاد در چپ و راست بازیکنان خوبی دارد، افزود: اگر مشاهده می‌شد که بازیکنان این دو پست مدام در زمین جای خود را تعویض می‌کردند به خاطر این بود که بتوانیم روزنه‌ای برای نفوذ به خط دفاع آلومینیوم پیدا کنیم.

فرکی هم‌چنین همانند سایر سرمربی‌ها، گرما را یکی از دلایل اصلی افت بدنی بازیکنانش عنوان کرد و افزود: بازی و تمرین کردن در این‌گونه شرایط آب و هوایی بسیار سخت و دشواری است.

وی با بیان اینکه تیمش اگر در موعد بعد از به ثمر رساندن گل، بازی را کنترل می‌کرد و بر کار تمرکز داشت گل مساوی را دریافت نمی‌کرد، گفت: قصد داشتیم پنج دقیقه بعد از گل، بازی را کنترل و مدیریت کنیم که از روی اشتباه بازیکنمان گل خوردیم.

فرکی با بیان اینکه آلومینیوم در این بازی تلاش بیشتری از فولاد کرده است، اضافه کرد: البته نباید فراموش کرد که تیم فولاد تیم با کیفیتی است و امشب آنچه از این تیم دیده شده تمام توانایی این تیم نیست و سطح بالایی دارد.

سرمربی فولاد در ادامه در پاسخ به سؤالی پیرامون عملکرد در نفت تهران طی لیگ گذشته و مقایسه آن با عملکردش در فولاد خوزستان، خاطر‌نشان کرد: هنوز زود است که بخواهیم در مورد عملکرد تیم‌ها قضاوت کنیم.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول