اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آخرین وضعیت زردپوشان قبل از بازی با فولاد

خبرگزاری فارس: مربیان بدن‌سازی تیم آلومینیوم که ساعات پایانی روز دوشنبه در یک بازی سخت در ورزشگاه 20 هزار نفری خلیج فارس میزبان فولاد خوزستان است، از آخرین وضعیت بدنی این تیم می‌گویند.

آخرین وضعیت زردپوشان قبل از بازی با فولاد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم آلومینیوم هرمزگان یکی از تیم‌هایی است که نسبت به برخی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر دیرتر بسته شد.

علاوه بر این امر، الحاق بیشتر بازیکنان این تیم از شهرهای سردسیری نیز سبب شده است همواره به گفته سرمربی این تیم گرما و رطوبت بالای هوا، دلیلی برای زود مصدوم شدن بازیکنان این تیم باشد.

اکبر میثاقیان بارها طی سه بازی اخیر گفته است که به دلیل شرایط آب و هوایی و کاهش و افزایش ارتفاع، عضله بازیکنان خیلی زود می‌گیرد و نمی‌توان در تمرینات فشارهای مدنظر را به بازیکنان وارد کرد.

آلومینیوم در حالی ساعت 22 دوشنبه به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که سه بازی سخت با استقلال، داماش و نفت تهران را پشت سر گذاشته است، علاوه بر این امر رهایی یک باره مربی بدن‌ساز این تیم در قبل از بازی با استقلال نیز سبب شد که بازیکنان این تیم آن‌گونه که باید در امر بدن‌سازی همانند سایر تیم‌های دیگر تمرین نداشته باشند.

مربی بدن‌ساز تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در حاشیه تمرین این تیم در بندرعباس با اشاره به بازی این تیم در مقابل فولاد گفت: احساس می‌کنم شرایط بدنی متوسط در نزد بازیکنان وجود دارد زیرا تمرینات بدن‌سازی پیش‌فصل کوتاه بوده و زمان کافی برای پرداختن به بدن‌سازی وجود نداشته است.

مظاهر رحیم‌پور اضافه کرد: در حال حاضر به شرایط آمادگی جسمانی مدنظر در بازیکنان دست نیافته‌ایم و در حین مسابقات رساندن بدن بازیکنان به شرایط آرمانی کار سختی است و باید از توقف چند روزه مسابقات نهایت استفاده را برده و با دوری از شهر بندرعباس به شرایط ایده‌آل برسیم.

وی که استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه نیز است، افزود: شرجی زیاد و زمان کم تمرین در بندرعباس به دلیل از دست دادن آب و املاح فراوان در بازیکنان شرایط برگزاری تمرین را سخت کرده است.

رحیم‌پور تاکید کرد: باید با برگزاری دو جلسه تمرین در روز بدن بازیکنان را به شرایط ایده‌آل برسانیم و آرزو دارم این مهم عملی شود زیرا بدن‌سازی پیش‌فصل مناسب نبوده است.

ماساژور تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان نیز در این راستا معتقد است: با ریکاوری سریع و به موقع پس از انجام مسابقات می‌توان جلوی کشیدگی و گرفتگی عضلات بازیکنان را گرفت و از مصدومیتشان جلوگیری کرد.

بهزاد محمدقاسم افزود: پس از اتمام هر مسابقه ریکاوری سریع را به وسیله آب سرد و گرم انجام می‌دهیم تا انقباض و انبساط لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در کلینیک باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان تمامی تجهیزات برای ماساژ بازیکنان فراهم است، تصریح کرد: با مشکلی در بدن بازیکنان مواجه نیستیم و امیدواریم تا قبل از مسابقه با مصدومیت و حادثه‌ای رو‌ به ‌رو نشویم.

در این شرایط که وضعیت تیم زرد‌پوش نسبتاً خوب به نظر می‌رسد، مهدی محمدزاده هافبک تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان نیز همانند سایر بازیکنان این تیم گفت: باید پیروزی‌های خود را از دیدار برابر فولاد آغاز کنیم و در مقابل این تیم خوزستانی محکوم به برد هستیم.

وی افزود: در مقابل نفت تهران دیدار خوبی از خود نشان دادیم و با تک امتیاز کسب شده وضعیت خود را در جدول در شرایط مطلوبی نگه داشتیم.

محمدزاده با بیان اینکه خط دفاع آلومینیوم در این سه هفته وضعیت مناسبی داشته و سخت گل خوردن در این تیم حکم‌فرما شده است، اظهار کرد: حسین فرکی در تیم نفت تهران مربی بنده بوده و از تفکرات این مربی شناخت دارم، آنها در بندرعباس به طور حتم به دنبال تک امتیاز هستند.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان با اشاره به اینکه 4.5 سهمیه سقوط در فصل جاری لیگ برتر کار تیم‌ها را سخت کرده است، خاطرنشان کرد: در فصل جاری تیم‌های زیادی خواهانم بودند اما بنا به تقاضای میثاقیان به بندرعباس آمده و فوتبال خود را در آلومینیوم هرمزگان ادامه می‌دهم و امیدوارم با حمایت تماشاگران در مقابل فولاد سه امتیاز لازم را کسب کنیم.

با شرایط موجود و در حالی که آلومینیوم از سه بازی اخیر خود که دو بازی در خارج از خانه بوده موفق به کسب دو امتیاز شده است، باید دید که این تیم می‌تواند در دوشنبه شب گرم و شرجی بندرعباس از ظرفیت‌ها و امتیازات میزبانی استفاده کرده و هر سه امتیاز بازی را بگیرد تا در لیگ برتر برای خود جایگاه ویژه‌ای باز کند.

انتهای پیام/ز10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول