اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی دایی:

می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم راه‌آهن شهرری با اشاره به روند این دیدار گفت: بازیکنان راه‌آهن شهرری بازی را تمام شده می‌دانستند وگرنه می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم.

می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی دایی پس از دیدار راه‌آهن شهرری با گهر دورود که با نتیجه 3 بر یک به نفع تیم راه‌آهن شهرری به پایان رسید، اظهار داشت: فوتبال خیلی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و صحنه‌های زیبایی در این بازی خلق شد.

سرمربی تیم راه‌آهن شهرری گفت: در این دیدار دو تیم موقعیت‌های خیلی خوبی داشتند و ما تیم برتر میدان بودیم. بازیکنان راه‌آهن شهرری فکر کردند بازی تمام شده وگرنه می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نیمه دوم از نظر فوتبالی بسیار بهتر بود و نیمه دوم تیم گهر دورود هم خیلی خوب بازی کرد.

علی دایی با ابراز رضایت از نتیجه این دیدار در ارتباط با وضعیت تیم راه‌آهن شهرری عنوان کرد: اگر تمرینات بیشتری داشته باشیم مسلماً بهتر بازی خواهیم کرد و هرچه بازیکنان بیشتر در کنار هم قرار بگیرند به طبع بازی بهتری را از آنها شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم راه‌آهن شهرری با اشاره به روند این دیدار گفت: گهر دورود نیز پا به پای ما کار می‌کرد و ما با دو گلی که زدیم این تیم را از انسجام خارج کردیم و توانستیم به گل سوم دست یابیم.

دایی، گهر دورود را نماینده یک استان برشمرد و افزود: این تیم هر کجای ایران که بازی کند تماشاچی‌های خودش را دارد و این ظلم است که گهر نتواند در خانه بازی کند و از امتیاز میزبانی‌اش استفاده کند.

سرمربی راه‌آهن شهرری در پایان تصریح کرد: این تیم قطعاً تماشاگران زیادی را دارد و اگر بتواند در استان خود میزبان حریفان خود باشد بالطبع طرفداران این تیم فضای سنگینی را برای همه تیم‌ها به ‌وجود می‌آورند.

دیدار دو تیم راه‌آهن شهرری و گهر دورود که نخستین دیدار هفته دوم لیگ برتر بود به میزبانی تیم راه‌آهن شهرری از ساعت 22 در ورزشگاه اکباتان برگزار شد و شاگردان علی دایی در این دیدار توانستند با نتیجه پر گل 3 بر یک به برتری برسند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول