اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی:

تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی حمایت مالی نمی‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی گفت: با وجود تلاش‌های فراوان برای جذب اسپانسر در رشته تیراندازی با کمان هنوز موفق به جذب اسپانسر نشده‌ایم.

تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی حمایت مالی نمی‌شود

مهدیه مهام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: بانوان رشته تیراندازی با کمان استان به دلیل هزینه بالای مسابقات لیگ کشوری تاکنون در این مسابقات شرکت نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه اسپانسر برای بانوان وجود ندارد، گفت: با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان، هیئت حامی مالی پیدا نکردیم و تنها در مسابقات بین‌المللی ترکیه، شرکت تله‌کابین ارومیه حامی مالی تیم بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای بالا بردن جذابیت این رشته در میان مردم در هفته تربیت بدنی سال 90، مسابقه تیراندازی با کمان برگزار شد.

نایب رئیس هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مسئولان فدراسیون تیراندازی با کمان از نزدیک شاهد فعالیت‌های هیئت استان و تمرینات ورزشکاران بودند، ادامه داد: با وجودی که مسئولان فدراسیون در سال 90 از مشکلات مالی آگاه شدند اما عملا کمک چندانی به ما نکردند.

مهام تنها حامی مالی هیئت را اداره کل ورزش و جوانان استان دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان استان باید به رشته‌های مدال‌آور و افتخارآفرین بیشتر بها بدهند و اطلاع‌رسانی‌ها نیز بیشتر باشد، همچنین سایت هیئت استان همواره به‌روزرسانی شود.

وی ادامه داد: هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی در مدت زمان کوتاه راه‌اندازی خود در استان پیشرفت‌های چشمگیری داشته است و به سرعت خود را از رده‌های پایین جدول به بالا کشانده؛ به طوری که در کمتر از پنج سال از رتبه 30 جدول به رتبه چهارم صعود کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: برای احداث سالن سرپوشیده بودجه کافی در اختیار نداریم و تجهیزات گران‌قیمت این رشته در انباری هیئت تنیس ارومیه در مجموعه ورزشی باکری نگهداری می‌‌شود.

مهام در پایان استعدادیابی را هدف اصلی هیئت‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: در رشته تیراندازی با کمان وجود مدارس مخصوص برای آموزش این رشته ضروری به نظر می‌رسد و در ارومیه تنها در دبیرستان علامه حلی طرح استعدادیابی دانش‌آموزان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول