اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان تاکید کرد

ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی نیروی کار در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان گفت: برای افزایش سطح کمی و کیفی طرح‌های عمرانی، اجرای دوره‌های آموزشی و مهارتی نیروی کار، کارگران ساختمانی و استادکاران در سطح استان الزامی است.

ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی نیروی کار در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امیر قادری در جلسه شورای فنی استان در سنندج اظهار داشت: با توجه به نقش مهم کارگران ماهر و توانمند در افزایش سطح کمی و کیفی طرح‌ها، آشنایی آنها با موازین و مقررات موجود در صنعت ساختمان و دیگر زمینه‌های عمرانی بسیار حائز اهمیت است.

وی بر همکاری اداره فنی‌وحرفه‌ای و دیگر دستگاه‌های متولی در برگزاری آزمون‌ها و دوره‌های علمی و عملی مورد نیاز نیروی کار استان برای افزایش دانش فنی آنها تاکید کرد.

قادری در ادامه بر نظارت بیشتر بر معادن و نیز کارخانه‌های دانه‌بندی شن و ماسه تاکید و خاطرنشان کرد: رعایت استانداردهای لازم برای تولید شن و ماسه برای پروژه‌های عمرانی و راهسازی توسط کارخانجات تولید شن و ماسه ضروری است و صاحبان این واحدها باید مطابق دستورالعمل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی محصول خود را تولید کنند.

وی ساماندهی و تشدید نظارت در این کارخانجات را ضروری دانست و افزود: دستگاه‌های نظارتی باید با بازدیدها و نظارت مستمر خود ضمن آزمایش محصول تولید شده آنها با هرگونه تخلف و عدم رعایت استانداردهای تولیدی برخورد و با همکاری مراجع قضایی نسبت به تعطیلی واحدهای متخلف اقدام کنند.

قادری در پایان بکارگیری کارشناسان کنترل کیفیت در مراحل مختلف استخراج و تولید مصالح ساختمانی به ویژه در واحدهای تولیدی شن و ماسه را خواستار شد و بر نظارت بیشتر اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی در این رابطه تاکید کرد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول