اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد/36

امینی: خبرگزاری فارس در عرصه اطلاع رسانی کشور پیشتاز است

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان رضوی گفت: خبرگزاری فارس از خبرگزاری‌های پیشتاز در عرصه اطلاع رسانی در کشور است.

امینی: خبرگزاری فارس در عرصه اطلاع رسانی کشور پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یوسف امینی ظهر امروز در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت در مشهد در نشستی صمیمی با خبرنگاران این خبرگزاری با اشاره به رشد کمی و کیفی هفتمین نمایشگاه قرآن نسبت به سال‌های گذشته اظهار داشت: به لحاظ کمی و کیفی امسال شاهد رشد ‌قابل توجهی در این نمایشگاه هستیم به گونه‌ای امسال فضای نمایشگاه نیز 3 هزار مترمربع افزایش پیدا کرده و به 23 هزار مترمربع رسیده است.

وی افزود: همچنین در بخش های شرکت کننده در نمایشگاه نیز شاهد رشد قابل توجهی بودیم به گونه ای که از 35 بخش نمایشگاهی به 42 بخش رسیده است البته برخی بخش ها همانند تدبر درقران کریم برای اولین بار در نمایشگاه شرکت کردند.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که بحث تدبر در قرآن از موضوعاتی است که همواره مورد تاکید فراوان مقام معظم رهبری بوده و حتی ایشان تلاوت و قرائت را مقدمه ای برای تدبر در قرآن می‌دانند که در همین راستا در نمایشگاه سال جاری به تدبر در قران نگاه ویژه ای صورت گرفته است.

سرپرست دفتر هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از دیگر بخش‌های در نظرگرفته شده در نمایشگاه سال جاری بخش عکس همراه است که مردم نیز به خوبی استقبال کردند.

وی تصریح کرد: در این بخش مردم از جذابیت‌هایی که در نمایشگاه مشاهده می کنند عکسبرداری کرده و در این بخش شرکت می کنند و در نهایت به آن ها جوایزی نیز اهدا می شود.

وی افزود: همچنین از دیگر اقدامات انجام گرفته تفکیک بخش کودک و نوجوان است که البته این نگاه ویژه مسئولان را به حوزه کودک و نوجوان در عرصه فعالیت های قرانی و دینی می رساند. 

امینی در ادامه با اشاره به استفبال مردم از هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد گفت: تابه امروز استقبال خوبی از نمایشگاه صورت گرفته است، البته باید توجه داشت که تبلیغات این نمایشگاه در سال جاری از چهار روز پیش از برگزاری نمایشگاه انجام شد.

وی درباره حضور مطبوعات در این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه شاهدیم که جمعی از مطبوعات و رسانه‌های کشوری و به ویژه شرق کشور در نمایشگاه نمایشگاه تجلی ارزش ها در بستر مطبوعات و خبرگزاری های شرق کشور شرکت کردند و این خود در اطلاع رسانی سریع و دقیق و به موقع این رویداد ارزشی تاثیرگذار است.

سرپرست دفتر هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان رضوی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد خبرگزاری فارس در عرصه اطلاع رسانی این رویداد یادآور شد: خبرگزاری فارس همواره از خبرگزاری‌های پیشتاز در عرصه اطلاع رسانی در کشور بوده است.

وی اضافه کرد: امروزه بسیاری از افراد که قصد دارند سریع تر اخبار در اختیار آن ها قرار گیرد به خبرگزاری فارس مراجعه می کنند چراکه از سرعت بالایی در اطلاع رسانی و انتشار اخبار برخوردار است.

امینی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه نیز شاهد فعالیت های پر نشاط و گسترده خبرگزاری فارس هستیم چراکه بسیار خوب تاکنون اخبار این رویداد ارزشی را منعکس کرده است.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول