اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

رتبه همدان در جشنواره علم تا عمل ارتقا یافت

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار همدان گفت: امسال در جشنواره علم تا عمل رتبه استان از سطح سه به سطح دو ارتقا یافت.

رتبه همدان در جشنواره علم تا عمل ارتقا یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کریم مطهری‌مؤید ظهر امروز در کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری استان همدان ضمن تأکید به روز قدس که توسط امام خمینی(ره) نامگذاری شده و در این روز اعتراض و قیام مسلمین در سراسر دنیا به غده سرطانی اسرائیل مطرح می‌شود، اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس اعتراضی است به جنایت‌های اسرائیل نسبت به مردم مظلوم فلسطین و همه باید در این راهپیمایی شرکت کنند.

وی افزود: امسال استقبال از جشنواره علم تا عمل بسیار مطلوب بوده و 132 طرح ارائه شده که با توجه به ارتقای استان از رتبه سوم به رتبه دوم تعداد طرح‌های منتخب از 25 طرح به 40 طرح ارتقا یافته است.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار همدان خاطرنشان کرد: شهرداری برای اطلاع‌رسانی و نصب بنر در سطح شهر بسیار خوب عمل کرده و طرح‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه به عنوان نمایندگان استان مطرح می‌شوند.

وی بیان کرد: جشنواره علم تا عمل توسط مسئولان کشوری و سرمایه‌گذاران بازدید و طرح‌های مطرح توسط سرمایه‌گذاران حمایت می‌شود چرا که طرح‌های ارسال شده به جشنواره مراحل ایده و اجرا را طی کرده و به مرحله تجاری شدن رسیده‌اند.

رئیس پارک علم و فناوری استان همدان نیز گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به اقتصاد مقاومتی بر مبنای اقتصاد غیر نفتی و ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید دارند چرا که این امر می‌تواند در سیاست‌های کلان کشور در زمینه اقتصادی تأثیر بسزایی داشته باشد.

خسرو پیری شناسایی توانمندی‌های استان و استعدادیابی در زمینه فناوری، شناسایی فناوران و نوآوران را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان و اظهار کرد: مخاطبان جشنواره شرکت‌های دانش‌بنیانی هستند که از طریق معاونت علمی و فناوری و سایر دستگاه‌های اجرایی شروع به فعالیت کرده‌اند.

وی در پایان گفت: 61 داور در هشت گروه با صرف 800 ساعت زمان به داوری 132 طرح ارائه شده پرداختند و در نهایت 40 طرح به مرحله کشوری راه یافت.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول