اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

ترویج فرهنگ شهادت سلاحی کارا در مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر گفت: ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت مهمترین ابزار و کاراترین ظرفیت در مقابله با تهدیدات جنگ نرم است.

ترویج فرهنگ شهادت سلاحی کارا در مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی صبح امروز در مراسم تجلیل از آزادگان و جانبازان شهرستان کوثر به مناسب روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: دشمن در خاکریزهای جنگ نرم به فکر سیطره سرزمین نفسانی جوانان ماست اما یقین بداند ایمان و اعتقاد جوانان این اجازه سرکشی را به استکبار نخواهد داد.

وی با بیان اینکه همه ما در مقابل هدایت دینی جوانان و نجات آنان از دست توطئه‌گران غرب مسئول هستیم، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین ابزاری است که می‌تواند ما را در مقابله با توطئه‌های جنگ نرم یاری رساند.

این مسئول به برنامه‌ریزی‌های دشمن علیه جوانان اشاره کرد و گفت: آزادگان ما که جوانان دیروز و با تجربه‌های امروز هستند باید با انتقال فرهنگ جبهه و جنگ آگاهی جوانان را سبب شده و اجازه ندهند این سرمایه‌های عظیم با برنامه‌ریزی بیگانگان رشد یابند.

فرماندار کوثر ادامه داد: به برکت ایثار رزمندگان، جانبازان، خون شهدا و پایمردی و صبر آزادگان بنیان‌های نوینی در جهان معاصر پی گذاشته شد.

وی گفت: این عقاید راسخ موجب شد تا حرکت‌های عظیمی در جهان شکل بگیرد و فرعون‌های فراوانی از اریکه قدرت به زیر کشانده شوند.

رئیس‌ساداتی بیان داشت: در حماسه هشت سال دفاع مقدس تابلوهای نابی از خود گذشتگی در حافظه تاریخ کشورمان شکل گرفته که از قالب تفکر بشر مادی بیرون است و یکی از باشکوهترین این جلوه‌ها مقاومت و صبر آزادگان است.

وی با یادآوری شکوه و سربلندی ایثار آزادگان اظهار داشت: آزادگان دوران دفاع مقدس در زندان‌های بعثی با الهام از رفتار پیشوای خود حضرت موسی بن جعفر(ع) روح بلند مقاومت شیعیان علوی را به همه جهانیان نشان دادند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به برکت ایثار و از جان گذشتگی شهدا، آزادگان و سایر ایثارگران دوران دفاع مقدس اکنون دوران سرافرازی خود را طی می‌کند و ما باید قدردان زحمات و خدمات ایثارگران دوران دفاع مقدس بوده و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

فرماندار کوثر گفت: استقامتی که آزادگان به ملت ایران آموختند مثال‌زدنی است و این ایثارگران به دلیل صبوری در مقابل سختی‌های دشمن بعثی در هنگام ورود به میهن، بوسه بر خاک می‌گذاردند و به دلیل فراقی که نسبت به نبود امام احساس می‌کردند در اولین سفر خود به مرقد آن حضرت عزیمت کردند.

رئیس‌ساداتی در ادامه بر لزوم یادآوری فرهنگ جهاد و شهادت تاکید کرد و افزود: ما موظف هستیم فرهنگ جهاد و شهادت و ایثارگری آزادگان و نقش آنها را در جامعه امروز در مقابله با جنگ نرم به نسل سوم انتقال بدهیم و در این راستا همه مسئولان موظف هستند این ارزش‌ها را در قالب برنامه‌های مختلف به نوجوانان و جوانان یادآوری کنند.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول