اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراوان:

روز قدس بهترین راهکار عملی برای مقابله با دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار سراوان گفت: روز قدس، بهترین راهبرد و راهکار عملی برای مقابله با دشمنان اسلام است.

روز قدس بهترین راهکار عملی برای مقابله با دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، محمداکبر چاکرزهی عصر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس روز شهرستان سراوان اظهار داشت: روز قدس میراث گرانبها و ارزشمندی است که از حضرت امام (ره) به یادگار مانده است و به عنوان بهترین راهبرد و راهکار عملی برای مقابله با دشمنان اسلام می‌باشد.

فرماندار سراوان بیان داشت: همچنین به منظور حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و همه مستضعفین جهان شرکت تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی به همراه همکاران در راهپیمایی روز جهانی قدس برای اعلام انزجار و تنفر از مستکبرین و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی ضروری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان هم در ادامه جلسه با ذکر فضیلت و برکات ماه مبارک رمضان و لیالی قدر و بهره‌گیری بیشتر از فیوضات ماه میهمانی خداوند متعال، سخنانی را در ارتباط با ماه رمضان ایراد کرد.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان گفت: روز جهانی قدس و برگزاری راهپیمایی به دستور امام راحل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که رسالت این انقلاب رسالتی جهانی است و برای دفاع از حقوق مردم بی دفاع و مظلوم جهان همواره حامی و پشتیبان آنهاست شرکت تمامی اقشار جامعه را در راهپیمایی روز قدس خواستار بوده و امری ضروری است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سراوان نیز در زمینه مسئله فلسطین و همدردی با مردم مظلومش که هم فریاد با دیگر ملل اسلامی در سراسر جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است، اظهار داشت: در روز جهانی قدس، مسلمانان جهان خشم و انزجار و تنفر خویش را نسبت به رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی سر خواهند داد.

سعید تجلیلی همچنین در زمینه هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس از همه مسئولان ادارات و نهادهای انقلاب اسلامی خواست تا از تمامی امکانات موجود در بهتر برگزاری مراسم همکاری لازم را با شورای هماهنگی داشته باشند.

آغاز راهپیمایی ساعت 9:30 صبح روز جمعه از مقابل مسجد جامع علی‌ابن‌ابیطالب(ع) تا مسجد جامع نور شهرستان سراوان خواهد بود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول