اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهبندان در مجلس خبر داد

راه‌اندازی دانشکده بهداشت در شهرستان نهبندان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس از احتمال راه‌اندازی دانشکده بهداشت در شهرستان نهبندان بر اساس آمایش سرزمین در آینده نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی دانشکده بهداشت در شهرستان نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مراد هاشمزهی صبح امروز در بازدید از بیمارستان شهید آتشدست نهبندان اظهار کرد: مهم‌ترین چالش شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهبندان که نگرانی‌هایی نیز به همراه دارد، پایین بودن شاخص‌ها در حوزه بهداشت این شهرستان است.

وی تصریح کرد: پایین بودن شاخص‌های بهداشت در کشور واکنش سازمان بهداشت جهانی را در پی دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی افزود: برای تجهیز هر یک از بیمارستان‌های تازه تأسیس خراسان جنوبی یک‌میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

هاشمزهی از احتمال راه‌اندازی دانشکده بهداشت در شهرستان نهبندان بر اساس آمایش سرزمین در آینده خبر داد.

وی از استقرار دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان شهید آتشدست نهبندان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تا سال 93 این بیمارستان از 32 تختخواب فعلی به 64 تختخواب ارتقا و توسعه می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز در این مراسم اظهار کرد: وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به لحاظ حساسیت و گستردگی حوزه خدمات و ارتباط با مردم همیشه در معرض فشارها است و از مسئولان شهرستان نهبندان خواست با مساعدت‌های خود در راستای ارتقا و توسعه شاخص‌های بهداشت و درمان در این شهرستان محروم تلاش کنند.

قاسم کریمی از همت و تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به منظور تأمین پزشک متخصص بیمارستان‌های شهرستان‌های خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در صورت اختصاص اعتبار مورد نیاز در این زمینه اقدام می‌شود.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول