اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار

خانه‎های بهداشت گرگان به بهره‎برداری می‎رسند

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته برنامه‎ریزی گرگان گفت: احداث و تکمیل خانه‌های بهداشت از مصوبات سفر هیئت دولت به گلستان است که به 8 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد اما با اختصاص اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

خانه‎های بهداشت گرگان به بهره‎برداری می‎رسند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا نورانی صبح امروز در حاشیه جلسه با مدیران دستگاه‎های اجرایی شهرستان گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: برای احداث مجموعه فرهنگی ورزشی الغدیر شهرستان گرگان 350 میلیون تومان در اختیار بسیج سازندگی قرار گرفت.

وی از احداث و تکمیل پایگاه‎های بسیج در سطح شهرستان گرگان با اعتباری بالغ بر 260 میلیون و 600 هزار تومان خبر داد و یادآور شد: برای احداث و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری گرگان 400 میلیون تومان در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفت.

دبیر کمیته برنامه‎ریزی شهرستان گرگان از اختصاص مبلغ 300 میلیون تومان برای راه‎اندازی مرکز ناباروری رویان گرگان خبر داد و تصریح کرد: بخشی از بیمارستان دزیانی شهرستان گرگان به این پروژه اختصاص داده شده است.

نورانی ابراز داشت: به منظور تعمیر و تجهیز انتقال خون گرگان مبلغ 130 میلیون تومان اختصاص یافت که پروژه سردخانه در هفته دولت به بهره‎برداری خواهد رسید.

وی از احداث مجتمع رفاهی سالمندان و معلولان توسکستان گرگان با اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان خبر داد و اذعان کرد: این پروژه از مصوبات سفر سوم هیئت دولت است که اعتبار آن از طریق بودجه استانی تامین می‎شود.

دبیر کمیته برنامه‎ریزی شهرستان گرگان با بیان اینکه برای سالن ورزشی قرن‎آباد اعتباری بالغ بر 190 میلیون تومان اختصاص یافته است افزود: به منظور توسعه خانه بسکتبال گرگان نیز 80 میلیون تومان تخصیص یافت که ان‌شاءالله در هفته دولت به بهره‎برداری خواهد رسید.

نورانی از تخصیص اعتبار 180 میلیون تومان به سالن زودبازده روستای کفشگیری خبر داد و گفت: برای سالن ورزشی روستای نصرآباد نیز 200 میلیون تومان اعتبار اختصاص پیدا کرد که این پروژه از مصوبات سفر سوم هیئت دولت به گلستان است.

وی با بیان اینکه برای سالن چندمنظوره دانش‌آموزی شهید نصیری گرگان 250 میلیون تومان اختصاص یافته است یادآور شد: برای سالن چندمنظوره دانش‎آموزی 12 فروردین گرگان نیز 300 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافت.

دبیر کمیته برنامه‎ریزی شهرستان گرگان از تکمیل سالن ورزشی مشارکتی تیزهوشان شهرستان گرگان با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان خبر داد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول