اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام 726 مورد بازرسی

حدود 370 کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در اردل معدوم شد

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل گفت: در یک ماه گذشته بیش از 726 مورد بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در این شهرستان انجام و 369 کیلوگرم مواد غذایی و آرایشی غیربهداشتی جمع‌آوری و معدوم شد.

حدود 370 کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در اردل معدوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود شیروانی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به ضرورت توجه به سلامت مواد غذایی، در ماه گذشته بیش از 726 مورد بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در این شهرستان صورت گرفت.

وی انجام 135 مورد بازدید از اماکن عمومی تهیه و توزیع مواد غذایی را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: با انجام بازرسی‌های صورت گرفته از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و همچنین اماکن عمومی 212 اخطاریه بهداشتی صادر و 18 مورد تخلف به مقامات قضایی ارجاع داده شد.

شیروانی ادامه داد: همچنین در طی این بازرسی‌ها 369 کیلوگرم مواد غذایی و آرایشی در این شهرستان جمع‌آوری و معدوم شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل از صدور 12 کارت معاینه پزشکی در این شهرستان در طی یک ماه گذشته خبر داد و گفت: در این مدت 14 صلاحیت بهداشتی از سوی کارکنان شبکه بهداشت این شهرستان نیز صادر شد.

وی اضافه کرد: انجام شش مورد نمونه‌برداری شیمیایی آب، انجام 3 هزار و 297 مورد کلرسنجی آب آشامیدنی، برگزاری 54 جلسه آموزشی برای گروه‌های مختلف هدف، برگزاری 10 جلسه با شوراها و دهیاران و بازدید از 25 کارگاه تحت پوشش از دیگر اقدامات صورت گرفته در این شهرستان محسوب می‌شود.

شیروانی بازدید از فوریت‌های 115 مستقر در سطح این شهرستان را از دیگر این اقدامات برشمرد و گفت: تعمیر تجهیزات پزشکی بن ماری شلیل، روناتور شلیل، سونیکت و دشتک از دیگر اقدامات به‎شمار می‌رود.

وی ادامه داد: اعزام تیم سلامت به منطقه صعب‌العبور دنگان، برگزاری جلسه پزشکان و ستاد اجرایی پزشک خانواده، نظارت بر اجرای کلاس‌های منطقه‌ای بهورزان میانکوه، پشتکوه، دیناران و اردل از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول