اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندهان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع)

دیدار یاد یاران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همزمان با روز قدس دیدار یاد یاران با حضور فرماندهان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران برگزار می‌شود.

دیدار یاد یاران برگزار می‌شود

سید عقیل هاشمی در حاشیه اجرای طرح حضرت علی‌اکبر (ع) و ضیافت افطاری سربازان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از برگزاری دیدار یاد یاران با حضور فرماندهان و پیشکسوتان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) خبر داد.

مدیر روابط‌عمومی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در تشریح طرح حضرت علی‌اکبر (ع) اظهار داشت: این طرح بر اساس ابلاغیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کلیه سپاه‌ها در راستای اوقات فراغت سربازان اجرا می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: معاونت تبلیغات و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان طراح و مجری طرح حضرت علی‌اکبر (ع) این طرح را در سراسر کشور آغاز کرده است.

هاشمی با اشاره به اینکه نخبگان قرآنی ‌ـ فرهنگی‌ ‌ـ سیاسی‌ و اجتماعی در بین سربازان وجود دارند، گفت: این طرح به‌منظور ایجاد همبستگی هرچه بیشتر بین سربازان و انتقال تجربیات و معلومات به یکدیگر برگزار می‌شود.

مدیر روابط‌عمومی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به برنامه‌هایی که برای این طرح تدوین شده است، تاکید کرد: برگزاری مسابقات ورزشی همچون تیراندازی، دارت، طناب‌کشی و ... توسط معاونت تربیت بدنی و برگزاری مسابقات فرهنگی توسط حوزه نمایندگی ولی‌فقیه از جمله برنامه‌هایی است که برای ایجاد شور و نشاط و انگیزه در جوانان در این طرح اجرا می‌شود.

وی در ادامه تور ری گردی را یکی دیگر از برنامه‌های این طرح در سپاه مدیر حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران دانست و تاکید کرد: با توجه به اینکه سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران مستقر شده است و به دلیل قدمت تاریخی و وجود اماکن مقدسه و بقاع متبرکه در شهرستان ری تورهای ری گردی برای سربازان این سپاه برنامه‌ریزی شده است.

مدیر روابط‌عمومی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این طرح گفت: برگزاری مسابقه فرهنگی سرباز جنگ نرم نیز از جمله برنامه‌های فرهنگی این طرح است که در پایان به قید قرعه به پنج نفر از برگزیدگان آن هدایایی اهدا می‌شود.

هاشمی محفل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های سپاه حضرت سیدالشهداء در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد و تاکید کرد: طبق ابلاغ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهار هفته ماه مبارک رمضان محافل انس برگزار می‌شود که در سپاه حضرت سیدالشهدا‌ء (ع) استان تهران محافل انس با قرآن با حضور حافظان کل قرآن کریم، قاریان ممتاز بین‌المللی، حافظان خردسال همچون محمدمهدی تندگویان و ... و قاریان خردسال کشوری همچون حیدری، عبدی و ... و همچنین گروه تواشیح نورالساجدین و ... برگزار می‌شود.

مدیر روابط‌عمومی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در پایان از برگزاری مراسم یاد یاران خبر داد و تصریح کرد: دیدار یاد یاران همچون سال‌های گذشته همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که مصادف است با روز قدس با حضور پیشکسوتان، فرماندهان و پرسنل سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در حسینیه فاطمةالزهرا (س) سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) واقع در شهرری، بلوار 35 متری امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول