اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

مازندران برای میزبانی از گردشگران در آماده‌باش است / دریا هنوز متولی ندارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مازندران برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران بعد از عید فطر در آماده‌باش است.

مازندران برای میزبانی از گردشگران در آماده‌باش است / دریا هنوز متولی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری هادی ابراهیمی در نشست شورای اداری مازندران از حضور گردشگران و مهمانان تابستانی در امام‌زاده‌ها ابراز خرسندی کرد و بیان داشت: در سه سال اخیر بخشی از توریست‌ها به سمت روستاهای مازندران گرایش پیدا کردند که اقدام مبارکی است.

معاون استاندار مازندران از چشمه سورت به عنوان جاذبه‌های دریایی و جنگلی به عنوان یکی از شاخصه‌های گردشگری روستایی یاد کرد و گفت: توریست روستایی و جنگلی در کنار توریست‌های دریا از جذابیت‌های حوزه گردشگری مازندران محسوب می‌شود.

ابراهیمی فضای توسعه‌ای مازندران را تحول‌گرایانه برشمرد و خاطرنشان کرد: با نقطه آرمانی خیلی فاصله داریم ولی باید توانمندی‌‌های گردشگری و کشاورزی پویاتر شوند.

وی توریست آداب و سنن در روستا که وجه فرهنگی دارند را بخش جدیدی از گردشگری برشمرد و تصریح کرد: بسیج سازندگی، ارشاد و سازمان تبلیغات در این زمینه می‌تواند پیشقدم شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از آغاز به کار طرح‌های دریا در مازندران پس از عید سعید فطر در مازندران خبر داد و اضافه کرد: امسال از محل اعتبارات استانی، بودجه‌ای برای ناجیان غریق اختصاص داده شده است.

وی از آزادسازی 48 درصد از سواحل مازندران با دستور رئیس‌جمهور خبر داد و اظهار داشت: سازمان عمران سواحل باید در مازندران مستقر شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه دریا هنوز متولی ندارد، بیان داشت: برخی از دستگاه‌های اجرایی مازندران در حوزه دریا هندلی کار می‌کنند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه گارد ساحلی در مازندران نداریم، تصریح کرد: نیروی انتظامی در داخل و خارج از طرح‌های دریا باید حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه انبوه مسافران در مازندران پس از عید فطر باید مدیریت شوند، گفت: تمام مرخصی‌های مدیران مازندران باید در زمان پیک مسافرت باید با دستور و اجازه استاندار باشد.

ابراهیمی از آماده‌باش مازندران در تعطیلات بعد از فطر خبر داد و افزود: چون بعد از ماه رمضان با تعطیلی تهران و برگزاری نشست کشورهای غیرمتعهد‌ها مواجه هستیم حضور گردشگران و مسافران تابستانی به مازندران افزایش پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول