اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ‌فراکسیون روحانیون مجلس:

سفر احمدی‌نژاد به عربستان خنثی‌کننده توطئه‌ها خواهد بود

خبرگزاری فارس: رئیس ‌فراکسیون روحانیون مجلس نهم شورای اسلامی گفت: سفر رئیس‌جمهور در آستانه تشکیل اجلاس سران غیرمتعهدها به عربستان خنثی‌کننده توطئه‌ها و برنامه‌های دشمن برای این اجلاس است.

سفر احمدی‌نژاد به عربستان خنثی‌کننده توطئه‌ها خواهد بود

حجت‌الاسلام رضا آشتیانی‌عراقی در حاشیه مراسم هفدهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله سید عباس اعتمادی و فرزندش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، سفر محمود احمدی‌نژاد به عربستان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: اهمیت و حساسیت برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها در ایران به اندازه‌ای است که دشمن در آستانه برگزاری این اجلاس توطئه‌ها و نقشه‌هایی را زمینه‌چینی کرده که سفر دولت به عربستان نقش مؤثری در جلوگیری و از بین بردن این برنامه‌های دشمن دارد.

این مسئول با تأکید بر تطمیع و تهدید دشمن برای جلوگیری از حضور بسیاری از شرکت‌کنندگان در این اجلاس افزود: رفتن رئیس‌جمهور به این سفر و حضور وی در رفع این نقشه‌ها و تدارکات دشمن بسیار مؤثر و کارساز است.

به گفته وی، برگزاری اجلاس غیرمتعهدها و تدوین و تصویب برنامه‌های آنها با حضور مقام معظم رهبری به اندازه‌ای مهم و کارا است که دشمن با هراس از همین کارآمدی و تصمیم‌گیری‌های سران غیرمتعهدها به تکاپو افتاده و در تدارک اجرای نقشه‌های مختلفی برای ضربه زدن به این اجلاس است.

نماینده مردم قم در مجلس نهم شورای اسلامی تصریح کرد: حضور رئیس‌جمهور در اجلاس اضطراری سران سازمان همکاری‌های اسلامی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن برای اجلاس غیرمتعهدها بسیار مؤثر و مثبت است.

آشتیانی‌عراقی افزود: حضور احمدی‌نژاد نفی‌کننده تمام جلسات و برنامه‌های از پیش تعیین شده دشمن برای وارد کردن خدشه به برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در ایران است.

حجت‌الاسلام رضا آشتیانی عراقی رئیس ‌فراکسیون روحانیون مجلس و نماینده مردم قم برای حضور در آئین بزرگداشت هفدهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله میر سید عباس اعتمادی و فرزندش میر سید حسین اعتمادی به شهرستان کاشان سفر کرده بود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول