اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 800 نفر از افراد نیازمند

مراسم سفره‌های آسمانی ولایت در خورموج برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم سفره‌های آسمانی ولایت با حضور 800 نفر از افراد نیازمند در خورموج برگزار شد.

مراسم سفره‌های آسمانی ولایت در خورموج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی امام جمعه خورموج در مراسم سفره‌های آسمانی ولایت که در مصلای بزرگ امام خامنه‌ای شهر خورموج برگزار شد اظهار داشت: با عنایت ویژه‌ای که دفتر مقام معظم رهبری هر سال به مردم شهرستان دشتی دارند ما مفتخر به این هستیم که سفره‌های آسمانی ولایت را به مناسبت سفره افطاری در ماه مبارک رمضان در مراکز مختلف و بخش‌های شهرستان با عنایت دفتر حضرت آقا برگزار و بهره‌مند شویم.

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در حاشیه این سفره آسمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی افزود: چند سالی است که دفتر مقام معظم رهبری عنایت ویژه‌ای به مردم متدین و ولایتمدار شهرستان دشتی دارند.

وی خاطر نشان کرد: دفتر مقام معظم رهبری همه ساله به تعداد زیادی از افراد کمیته امداد، بهزیستی و افراد مستمند برای حضور در پای سفره آسمانی و افطاری ماه مبارک رمضان کمک‌های ویژه‌ای می‌کند.

مصلح یادآور شد: به خاطر اینکه افراد زیادی زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند به شهرستان دشتی نسبت به دیگر شهرستان‌های استان عنایت ویژه‌ای می‌شود.

امام جمعه خورموج گفت: ما بیش از 25 میلیون تومان اقلام اعم از برنج، مرغ خریداری و بین افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی و سایر افراد بی‌بضاعت توزیع کردیم.

وی افزود: سفره افطاری با حضور بیش از 800 نفر شامل 400 نفر از مددجویان کمیته امداد، 200 نفر افراد زیر پوشش بهزیستی، بیش از 100 نفر از کارگران شهرداری و بیش از 100 نفر از افراد مستمند در مصلای بزرگ امام خامنه‌ای برگزار شد.

مصلح یادآور شد: در صورت رسیدن اعتبار در تمام روستاهای شهرستان دشتی سفره‌های آسمانی ولایت اجرا می‌شود.

فرماندار دشتی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: امروز ما افتخار این را داریم که بر سر سفره دفتر مقام معظم رهبری نشسته‌ایم و این افتخار نصیب همه کس نخواهد شد.

سید علی هاشمی افزود: تعداد 53 روستای بخش مرکز و بخش شنبه و طسوج از مواد غذایی از جمله مرغ، روغن و برنج بهرمند شدند و در بخش کاکی نیز این حرکت ادامه دارد.

وی ادامه داد: به هر یک از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) سبد غذایی از جمله یک عدد مرغ، 2 شیشه روغن مایع و 10 کیلو برنج داده می‌شود.

نماینده ارشد دولت در دشتی با بیان اینکه توزیع سبد غذایی از اول ماه رمضان آغاز شده است خاطر نشان کرد: با همکاری و مساعدت امام جمعه خورموج در حال حاضر این اقلام در بین 2 هزار و 408 خانوار تحت پوشش در حال توزیع است.

وی گفت: یکی از افتخارات مسئولان پیروی از ولایت آن‌ها است و مسئولان به نوکری و خدمتگزاری به مردم ایران اسلامی افتخار می‌کنند.

هاشمی یادآور شد: ماه رمضان ماه برکت، رحمت و مغفرت است و ما امشب شاهد یکی از عنایات بزرگ خداوند هستیم.

وی خاطر نشان کرد: خداوند فقر را نزد خلق امانت گذاشته است و هر که آن را مخفی نگه دارد، پاداش روزه‌گیرِ شب زنده‌دار را به او عطا می‌کند.

نماینده عالی دولت در دشتی یادآور شد: حضرت امام علی (ع) در کنار عبادت و بندگی خداوند مدام در حال کمک به فقرا و حل مشکلات مردم بود و در بطن اجتماع حضور گسترده و فراوان داشت و امروز مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای نیز این چنین است.

وی افزود: امشب شاهد ضیافت باشکوه بودیم انصافا مجموعه اقشاری هم که حضور داشتند اقشار محروم جامعه هستند و لازم است که این‌ها مورد توجه قرار گیرند.

هاشمی اضافه کرد: این اتفاق که ما امروز شاهد آن هستیم توجه مولا علی(ع) و ائمه اطهار به اقشار محروم جامعه است و این است که عنایت مقام معظم رهبری در راستای عنایت همه انبیای الهی به امت و پیروانشان است.

وی ادامه داد: بابت این اتفاق خدای بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم و برای مقام معظم رهبری طلب توفیق و طول عمر با عزت داریم.

انتهای پیام/ب10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول