اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی خبر داد

اجرای قطعات باقی مانده راه اصلی قوچان ـ بام ـ اسفراین تا پایان سال 93

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی از اجرای قطعات باقی مانده راه اصلی قوچان ـ بام ـ اسفراین طبق مصوبه هیئت دولت تا پایان سال 93 خبر داد.

اجرای قطعات باقی مانده راه اصلی قوچان ـ بام ـ اسفراین تا پایان سال 93

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی، محمدرضا قاسمی، اظهار کرد: از جمله مصوبات چهارمین سفر استانی هیات دولت به استان، اجرای قطعات باقی مانده محورهای اصلی قوچان ـ بام ـ اسفراین و مشهد ـ سرخس در طول سال‌های 91 تا 93 بود که امید است با تامین اعتبار و اجرای این پروژه، ضمن رشد میانگین شبکه راه‌های استان، ایمنی تردد و سرعت ترانزیت در محورهای استان نیز افزایش پیدا کند.

وی از دیگر مصوبات این سفر به شروع عملیات اجرایی باند دوم سبزوار ـ قوچان تا سال 93 اشاره کرد و افزود: این پروژه که از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی استان به شمار می‌رود با هدف کاهش مسیر ترانزیتی مرکز به شمال شرق، افزایش سطح ایمنی محورها و کاهش بار ترافیکی محورهای منتهی به مشهد از چندی پیش آغاز شده و امیدواریم برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم استان شرایط لازم برای تکمیل این پروژه هر چه سریع‌تر مهیا شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی تکمیل پروژه تعریض بزرگراه مشهد ـ گلبهار تا پایان سال 92 را از دیگر مصوبات این سفر برشمرد و افزود: این محور به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی مشهد ـ قوچان ـ باجگیران و مشهد ـ قوچان ـ درگز ـ لطف‌آباد، برقراری ارتباط بین شهر مشهد و شهر جدید گلبهار و مسیر اصلی ارتباط بین مشهد و استان‌های شمالی کشور و دسترسی زائران امام رضا (ع) دارای اهمیت فراوانی است و تکمیل به موقع این پروژه حمایت همه‌جانبه دستگاه‌های مرتبط را می‌طلبد.

قاسمی، تکمیل کنارگذرهای تربت‌جام و فریمان و باند دوم تربت‌جام ـ فریمان را از دیگر مصوبات هیئت دولت در استان ذکر کرد.

وی گفت: این پروژه‌ها که در مسیر بزرگراه شریانی ترانزیتی مشهد ـ سنگ‌بست ـ فریمان ـ تربت‌جام ـ تایباد ـ دوغارون قرار دارد به دلیل حساسیت بالا و اهمیت استراتژیک این بزرگراه باید مورد توجه بیش از پیش قرار بگیرد و اختصاص به موقع اعتبارات اصلی‌ترین نیاز تکمیل این پروژه‌ها است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول