اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای پیگیری طرح‌های مهر ماندگار

معاونان وزارت نیرو و راه به خراسان‌شمالی سفر می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی از سفر معاونان وزارت نیرو و راه شهرسازی این هفته به استان خبر داد.

معاونان وزارت نیرو و راه به خراسان‌شمالی سفر می‌کنند

احمدرضا عفتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد سفر این دو مسئول در وزارتخانه‌های مزبور را در راستای پیگیری و تسریع در اجرای طرح‌های مهر ماندگار عنوان کرد.

وی با بیان اینکه 34 پروژه استان در طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته است، اظهار کرد: قطعاً تمام طرح‌های مهر ماندگار استان خراسان‌شمالی تا تیر ماه سال آینده تکمیل می‌شود.

عفتی عمده پروژه‌های مهر ماندگار در این استان را مربوط به وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو اعلام کرد و گفت: بر اساس برنامه قرار است، معاون ساخت و توسعه زیربناهای وزارت راه و شهرسازی و معاون وزیر نیرو، هفته آینده به استان برای تسریع بخشیدن به اجرای این پروژه‌ها سفر کنند.

وی اتمام عملیات پروژه آب‌رسانی از سد شیرین‌دره به بجنورد تا مهرماه امسال را نیز مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: پس از سال‌ها مردم مرکز استان شاهد تحقق این پروژه پر ثمر خواهند بود و از خیر و برکت آن بهره می‌برند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر تعداد پروژه‌های هفته دولت در این استان نیز گفت: هم‌زمان با این هفته صدها پروژه عمرانی در این استان به بهره‌برداری خواهد رسید که همین هفته تعداد دقیق این پروژه‌ها مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول