اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرعین:

کمپ مسافرتی ویلا دره افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سرعین گفت: تا پایان شهریور ماه با همت شهرداری سرعین کمپ گردشگری و مسافرتی ویلا دره تکمیل شده و آماده بهره‌برداری می‌شود.

کمپ مسافرتی ویلا دره افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های اجرایی شهرداری سرعین از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل شهرداری سرعین در خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و گردشگران قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: اجرای همزمان چندین پروژه شهری در کمترین زمان توسط شهرداری قابل تحسین است و باید سعی کنیم تا پایان ماه مبارک رمضان و شروع دوباره مسافرت‌ها در تابستان ضعف‌های احتمالی را نیز برطرف کنیم.

دبیر با یادآوری این‌که به یقین کار و تلاش شهرداری در سطح شهر به عینه قابل لمس بوده و شایسته قدردانی است، خاطر نشان کرد: امیدواریم اهالی با اتمام این پروژه‌ها ثمره تلاش شهرداری را بهتر از گذشته درک کنند.

این مسئول به روند رو به رشد پروژه‌های گردشگری به ویژه احداث کمپ‌های اقامتی و پذیرایی اشاره کرد و ادامه داد: هر چه قدر در تکمیل این پروژه‌ها همت شود به همان میزان ظرفیت حضور گردشگران افزایش یافته و یک ارتقای شرایط خدمات‌رسانی را در این حوزه شاهد می‌باشیم.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: با همت شهرداری سرعین شاهد آغاز عملیات اجرایی زمین چمن فوتبال شهرداری هستیم که با توجه به استعداد ورزشکاران این شهرستان امیدواریم در این زمینه کمبودها و کاستی‌های احتمالی نیز برطرف شود.

به گزارش فارس، فرماندار سرعین بیان کرد: با راه‌اندازی کمپ ویلا دره این امکان گردشگری برای افراد متقاضی حضور در چادرها فراهم می‌آید تا در این مکان سکونت یافته و از دایر شدن هرگونه چادرهای مسافرتی در سطح شهر جلوگیری شود.

دبیر با تاکید بر این‌که گردشگران و نیز اهالی سرعین سزاوار دریافت بهترین و زیبنده‌ترین خدمات هستند، گفت: انتظار داریم شهرداری در اجرای پروژه‌ها نقاط فنی را به طور دقیق رعایت کرده و از دوباره کاری و حیف و میل اموال و اعتبارات عمومی جلوگیری کند.

وی افزود: شهر سرعین با توجه به این‌که روزانه پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی است، ضرورت دارد به توسعه اقامتگاه‌ها، مراکز سرویس‌دهی و احداث پارکینگ توجه کرده و در این زمینه مشکلات احتمالی را برطرف کنند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول