اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم:

ترویج ازدواج آسان از اولویت‌های استان قم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: ترویج ازدواج آسان و زدودن رسوبات فکری از مقوله خانواده از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در استان قم باید به آن پرداخته شود.

ترویج ازدواج آسان از اولویت‌های استان قم است

معصومه ظهیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ضرورت‌های ترویج ازدواج آسان و به هنگام در جامعه امروز اظهار داشت: این موضوع از اولویت‌های اصلی استان است.

وی ادامه داد: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان، فرهنگ‌سازی به منظور تحکیم خانواده و تشویق جوانان به از بین بردن موانع ازدواج جوانان از مسائلی است که باید برای آن برنامه‌ریزی شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم با اشاره به اقدامات استانداری قم در این زمینه خاطر نشان کرد: کارگروه زنان و خانواده استانداری قم در سال جاری تشکیل شده تا ماموریت‌های استانداری در این رابطه را دنبال کند.

وی با اشاره به وظایف این کارگروه خاطر نشان کرد: نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها در حوزه زنان و خانواده، فرهنگ‌سازی در موضوعات مرتبط با خانواده و زنان و آسیب‌شناسی موضوعات مربوط به زنان و خانواده در سطح استان از جمله وظایف این کارگروه است.

ظهیری افزود: در این رابطه این کارگروه اولویت‌های پژوهشی را در زمینه مسائل مرتبط با خانواده تبیین کرده و با همکاری با سازمان‌ها و نهادهای مختلف این موضوعات را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع پژوهش در انجام ماموریت‌ها اظهار کرد: اگر آسیب‌شناسی دقیقی از وضعیت موجود در استان انجام نگیرد، فعالیت‌ها به نتایج مطلوب نرسیده است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ترویجی به منظور اصلاح در فضای فرهنگ عمومی جامعه در رابطه با خانواده از وظایفی است که این کارگروه دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: برای سال جاری برنامه‌های مفصلی برای روز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) و روز خانواده پیش‌بینی شده که در آن ایام گزارش مفصلی از عملکرد کارگروه زنان و خانواده به مردم ارائه خواهد شد.

ظهیری افزود: در نظر داریم در قالب این طرح از تمام ظرفیت استان برای تسهیل در امر ازدواج استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: تنویر افکار عمومی در موضوعات مرتبط با خانواده، زدودن رسوبات فکری در زمینه خانواده و تصحیح فرهنگ ازدواج از جمله اقداماتی است که در این رابطه باید انجام شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم با اشاره به اهمیت موضوع ازدواج در سلامت جامعه گفت: ترویج این سنت الهی به همکاری تمام دستگاه‌ها نیاز دارد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول